Když už rozlišení na návěstidle dle určení koleje, tak by muselo jít o vjezdové návěstidlo, jednalo-li by se o vjezd do stanice s více kolejemi různých tratí. Co se odjezdových návěstidel týče, tak se tam název nedává ( respektive počáteční písmeno předešlé dopravny na trati ), protože snad každý ví z jaké dopravny odjíždí. Jak řekl Auťák, tak zde může být pouze písmeno L nebo S podle toho zda se jedná o návěstidlo lichého nebo sudého směru. Žádná jiná věda v odjezdových návěstidlech není :) asi by bylo dobrý přečíst si předpis D1 a návěstidlo pokud nemá být skupinové je bych řekl umístěno až příliš blízko výhybky.
Když už rozlišení na návěstidle dle určení koleje, tak by muselo jít o vjezdové návěstidlo, jednalo-li by se o vjezd do stanice s více kolejemi různých tratí. Co se odjezdových návěstidel týče, tak se tam název nedává ( respektive počáteční písmeno předešlé dopravny na trati ), protože snad každý ví z jaké dopravny odjíždí. Jak řekl Auťák, tak zde může být pouze písmeno L nebo S podle toho zda se jedná o návěstidlo lichého nebo sudého směru. Žádná jiná věda v odjezdových návěstidlech není :) asi by bylo dobrý přečíst si předpis D1 a návěstidlo pokud nemá být skupinové je bych řekl umístěno až příliš blízko výhybky.
28.6.2016 23:06Aha. :) dík
27.6.2016 20:16S x - L x
27.6.2016 20:15Já totiž nevím co tam bývá a pr1 jako praskáčov1. :D a dík
Komentář byl upraven
27.6.2016 20:13Pr1 - to na návku nebejvá
27.6.2016 20:06dík tak dej i body. :D :)
27.6.2016 19:22ale jinak asi nejlepší co sem od tebe viděl
27.6.2016 18:46srdcovky jsou volaaké čudné
27.6.2016 18:37