1960

1960

1960

Jelikož tramvajová dráha byla velmi oblíbená a vůbec vytížená v celé své délce, tak lidé z dalších obcí chtěli taky tramvajovou dráhu, která končila v Rakovníku. A do něj jezdily z obcí, které si vyžádali prodloužit dráhu jen linkové autobusy. Po dlouhé debatě se rozhodlo. Dráha prodloužená bude až do Lhotky, kde se napojí na železnici (vznikla tak tramvajová spojka mezi dvěma železnicemi). Nový úsek bude mít nové betonové pražce a hlavně trolejové vedení bude řetězové, jako na železnici. Na tramvaji je něco takového zcela nové a známé hlavně z Německa. Ušetří se tím sloupy, protože může být větší rozestup mezi nimi. I rychlost na novém úseku je 70km/h, kterou zatím moc elektrických vozidel nezvládne. Ale počítalo se s odklony rychlíků například, jelikož je tramvajová dráha stavěna opět jako železnice, jako na Ostravsku. Prodloužení se stavělo v letech 1958-1960. Na snímku vidíme tramvajovou soupravu, která sviští po nové trati směrem do Lhotky.

motorak28

Ahoj. Pořídil jsem si Trainz 2012 a v této trati nemám koleje. Umístíte prosím odkaz na stažení kolejí? Děkuji.

5.1.2017 6:54 Hodnocení: 5 z 5
vezik

Ross pustil svou oblíbenou mašinku na trať :)

11.8.2014 8:12 Hodnocení: 5 z 5
Komentovat mohou pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.