Pomoc při spline modelování nástupiště Plzeň hl.n

Pomoc při spline modelování nástupiště Plzeň hl.n

Pomoc při spline modelování nástupiště Plzeň hl.n

Prosím o radu, vážně už nevím co s tím... Zkouším modelovat opět další Spline nástupiště Plzeň hl.n v Blenderu, nastavení mám stejné jako u nástupiště Rokycany, které mi funguje zobrazuje se jak má a modeloval jsem si ho taky sám stejným postupem. V blenderu mapping atd Ok tak jak chci, ale v TRS 2019 SP1 se mi prostě s různým nastavením configu i jiným mapováním různě zaškrtlými volbami mappingu a všeho možného zkrátka zobrazuje uplně jinak. Jestli by někdo byl ochoten mi to nástupiště spline Plzeň vymodelovat byl bych Vám za to vděčný děkuji Vám, nebo mi poradit, aby to vypadalo správně ve hře jako si to vymodeluju a namapuju.... Config kuid <kuid:876005:100178> region "Czech Republic" type "Nastupiste" length 2 istrack 0 width 1 bendy 1 upright 0 isroad 1 light 1 asset-filename "nastplzenhln" category-region-0 "CZ" category-era-0 "2000s" category-class "SP" username "nastplzenhln" author "VKrovina" kind "track" kuid-table { }

Krovva

Už Jsem to opravil děkuji za rady :) já totiž změnil proporce rozšířením plátna v PS jen ve správci součástí tu texturu, ale v blenderu byla mapovaná původně nechtělo mi to trs vzít asi že to nebyl čtverec, ale zjistil jsem že to musí být mocnina dvou na obou stranách :) dám to sem nahrát mám to hotové :)

19.1.2020 12:06
Glocky

To neni jako alfa, to se ti tim zmenenim proporci textury posunulo mapovani, takze zpatky do Blenderu a uprav mapovani na stavajici texture, pak to bude fungovat, pokud mas nasobek dvou v rozmeru

19.1.2020 11:35
petros

A máš správnou velikost textury?

19.1.2020 8:58
Krovva

Možná už vím, v trainz jsem upravil texturu na čtverec jelikož mi ji to nechtělo brát. Ale v blenderu je mapping z textury před tou úpravou. V trainz jsem doplnil černou barvou texturu rozšířením plátna. Což nejspíše funguje jako alfa :D takže to zkusím opravit, snad to bude fungovat :)

19.1.2020 7:40
Komentovat mohou pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.