Odbočka

Odbočka

Odbočka

Pravidelný náklad krájí poslední kilometry do cíle - nákladní nádraží, pro které je zvlášť přidružena na každou TK spojka, aby nákladní doprava nekřižovala koridor.

juras.taurus

Asi tak nějak.

2.2.2019 21:32
lesanek

Tak on je rozdíl mezi pokřivenými kolejemi provozem/časem a úmyslným "zlomem".
Takové "zlomy" se dají běžně potkat, u nás třeba tady: https://youtu.be/janjfuIPBcI?t=5831
Rychlost 100, jen tak mírně to houpne do strany. Oproti nadhozu před mostkem hned za tím je to nic..

2.2.2019 20:29
juras.taurus

V místě odbočky je traťová rychlost 90 na obou TK, za křížením začíná koridor, tam je 120. Je opravdu spousta míst, kde jsou koleje pokřivené a jezdí se rychleji. Navíc je fotka lehce nazoomovaná a ještě ořezaná, takže to zkresluje..... Vegetace tam je použitá ještě z dob starého PC. Teď už používám spíše JVC. Někdy se třeba dokopu k výměně.

Komentář byl upraven

2.2.2019 11:15
puro

Příklad je třeba trať 171 (Praha-Beroun) - je celá pokřivená a rychlost tam je 60-100 km/h

2.2.2019 11:06
TrolejbusakDejf

Proč by tam mělo být tak málo? Podívej se na nějaké stanice, kde máš lehce pokřivené koleje a jezdí se tam 120-140.

2.2.2019 10:54
Xcommira

A jakou tam máš traťovou? 30-40?

2.2.2019 10:48
puro

Mně se líbí vše, až na tu zrnící vegetaci

2.2.2019 10:31 Hodnocení: 5 z 5
TrolejbusakDejf

přesně tak, nenajdeš úsek, kde jsou koleje naprosto srovnané

2.2.2019 10:01 Hodnocení: 5 z 5
juras.taurus

Vzhledem k tomu, že ani v realitě nebývají příliš rovné, tak nevidím důvod, proč je nenechat trochu nakřivo, zvlášť když jde o starou trať.

2.2.2019 9:40
Xcommira

Trochu si ty koleje porovnej.

2.2.2019 8:54
Komentovat mohou pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.