Tady si hezky smíchal druhy trav(JVC nebo FMA či co to je s trundrou a vzniklo z toho hezké smíšení a reálný pohled na trávu)....stanice je ukázková ,u mě za 5*
Je to prostě pojízdné, nízko položené kolejové pole, na které pomocí čelní rampy normálněrozchodný vůz najede, zajistí se a je hotovo - odpadá manipulace s kleštěmi, které zajišťují nápravy u našeho typu podvalníků, vozy jsou obvykle také brzděné...nevýhodou je poměrně velká hmotnost vozu a vysoko položené těžiště.
To nejsou podvalníky, ale podvalníkové vozy - používají se v Polsku, Německu, Rakousku, Švýcarsku...u nás jednu dobu jezdily na Osoblažce a Heřmaničce.
Tady si hezky smíchal druhy trav(JVC nebo FMA či co to je s trundrou a vzniklo z toho hezké smíšení a reálný pohled na trávu)....stanice je ukázková ,u mě za 5*
2.6.2012 12:43 Hodnocení: 5 z 5Pěkná úzká.Zaslouženě ;)
31.5.2012 15:53 Hodnocení: 5 z 5Je to prostě pojízdné, nízko položené kolejové pole, na které pomocí čelní rampy normálněrozchodný vůz najede, zajistí se a je hotovo - odpadá manipulace s kleštěmi, které zajišťují nápravy u našeho typu podvalníků, vozy jsou obvykle také brzděné...nevýhodou je poměrně velká hmotnost vozu a vysoko položené těžiště.
30.5.2012 23:33To jsem zase o něco chytřější :) V čem se to liší od podvalníků na podvozky? Jaké to má třeba výhody? A jak se to nakladá na podvalníkové vozy?
30.5.2012 23:09To nejsou podvalníky, ale podvalníkové vozy - používají se v Polsku, Německu, Rakousku, Švýcarsku...u nás jednu dobu jezdily na Osoblažce a Heřmaničce.
30.5.2012 22:19Tak tohle je velice pěkná práce:) Čilý ruch na úzkokolejce. Jen ty podvalníky vypadají zvláštně, ale ne všude jsou asi stejné.
30.5.2012 22:08 Hodnocení: 5 z 5