Ono je to tady zkresleno použitým zoomem. Šibovat s 705 jsem zde nezkoušel, ono popravdě stejně nepůjde ani použít rampa pro nakládku na plošinové vozy, takže asi bych to neřešil. Ona ta úvrať je krátká i v reálu, faur s tendrem U57 se tam natěsno vejde, samotná U57 se musela tahat vrátkem.
Opravdu se třeba 705, která přijela z Olomouce, pojede na tu úvrať a pak doprava na Osoblažku, vejde? A přehodí se veksle? Známe Trainz možnosti přece a ta úvrať mi připadá krátká.
Když pomineme technickou stránku trainz a vrhneme se na estetiku, tak to máš moc pěkné. Povedené.
https://www.youtube.com/watch?v=o43QFJlz7yE&feature=youtu.be
9.10.2016 14:47Za nedlouho bude videjko.
9.10.2016 14:31Ono je to tady zkresleno použitým zoomem. Šibovat s 705 jsem zde nezkoušel, ono popravdě stejně nepůjde ani použít rampa pro nakládku na plošinové vozy, takže asi bych to neřešil. Ona ta úvrať je krátká i v reálu, faur s tendrem U57 se tam natěsno vejde, samotná U57 se musela tahat vrátkem.
9.10.2016 13:51Opravdu se třeba 705, která přijela z Olomouce, pojede na tu úvrať a pak doprava na Osoblažku, vejde?
9.10.2016 13:22 Hodnocení: 5 z 5A přehodí se veksle? Známe Trainz možnosti přece a ta úvrať mi připadá krátká.
Když pomineme technickou stránku trainz a vrhneme se na estetiku, tak to máš moc pěkné. Povedené.