koukal jsem na mapy...tam není kolejová spojka, ale odbočka do vlečky z traťové koleje...a hlavně jde o to závaží - tady je bílou dolu, takže by neměla jít postavit cesta pro 742
Vyjímkou jsou třeba jsou Město Albrechtice, kde kolejové uspořádání je dost podobné. Na první a druhou a třetí kolej jsou elmag přestavníky, odbočka z první na třetí TK pak navazuje na vlečku z továrny, kde je již klasický přestavník, trvale nastaven na 1. TK.
Pokud je postavená cesta pro 742, ta výměna tvořící odvrat musí být v základní poloze...to se řídí předpisem, ne tím co si viděl...taky nemůžeš srovnávat vlečky a vlakovou cestu
To už jsme řešili na FB. Za prvé je ruční a Marpit má pravdu. A za druhé je v základu takto. Viděl jsem hodně ručních vyhýbek, které jsou pernamentně přehozeny. Spíše na vlečkách, ale jsou. A stejně se i kdyby byla funkční nepřehodí hned za vlakem.
Právě o tom jsem přemýšlel, že ta za okrajem je motorová...a to jsem ještě neviděl, v jedný kolejový spojce ruční a motorový výměník...stejně by to takhle nešlo, protože ta ruční není v základní poloze (černá půlka závaží u země), vlastně by vůbec neměla jít postavit cesta pro 742
Dobrý
20.1.2015 20:22 Hodnocení: 5 z 5koukal jsem na mapy...tam není kolejová spojka, ale odbočka do vlečky z traťové koleje...a hlavně jde o to závaží - tady je bílou dolu, takže by neměla jít postavit cesta pro 742
26.8.2014 15:06Vyjímkou jsou třeba jsou Město Albrechtice, kde kolejové uspořádání je dost podobné. Na první a druhou a třetí kolej jsou elmag přestavníky, odbočka z první na třetí TK pak navazuje na vlečku z továrny, kde je již klasický přestavník, trvale nastaven na 1. TK.
26.8.2014 14:29Pokud je postavená cesta pro 742, ta výměna tvořící odvrat musí být v základní poloze...to se řídí předpisem, ne tím co si viděl...taky nemůžeš srovnávat vlečky a vlakovou cestu
Komentář byl upraven
26.8.2014 14:09To už jsme řešili na FB. Za prvé je ruční a Marpit má pravdu. A za druhé je v základu takto. Viděl jsem hodně ručních vyhýbek, které jsou pernamentně přehozeny. Spíše na vlečkách, ale jsou. A stejně se i kdyby byla funkční nepřehodí hned za vlakem.
26.8.2014 13:42Právě o tom jsem přemýšlel, že ta za okrajem je motorová...a to jsem ještě neviděl, v jedný kolejový spojce ruční a motorový výměník...stejně by to takhle nešlo, protože ta ruční není v základní poloze (černá půlka závaží u země), vlastně by vůbec neměla jít postavit cesta pro 742
26.8.2014 13:01Co víš, výměnu z první na tu kolej nevidíš a ta, která je patrná bude zřejmě na kusou kolej / vlečku / něco nepoužívaného často.
26.8.2014 12:54Proč je 810 na koleji, kde se to musí házet ručně, když ji může vzít na 1. ?
26.8.2014 12:46Pěkné
25.8.2014 21:45 Hodnocení: 5 z 5Kocour už hnije v kopřivách... :'-(
Přestavníky jsou HP trainz, jsou vestavěná součást v TS 2009. A jsou tam i Lišty z Trainz Dino :)
25.8.2014 19:29Velká krása Rossi jako vždy a odkud jsou ty výhybky??
25.8.2014 17:29 Hodnocení: 5 z 5