Clickman: tyhle s žlutým prknem snad všechny jsou an 80km/h a jsou od G.Jeníkova na začátku stanice a jsou až kamsi po Mělník a v tomhle případě platí pro všechny vozy typu L (patra na auta) ale jen pro prázdný, ložený už můžou jet na normální rychlostník. Trochu jim ty vozy hopsaly až vyhopsaly a nez aby byla opravená trať, tak se to vyřešilo takhle
Clickman: tak to jsi asi neviděl z Kolína do Nymburka :D v Kolíně za mostem chybí už jen kulatej, Poděbradech jich taky pár přibylo :D ono to je jak kde asi...ale nejčastější jsou zatím ty autovozy... taky nevím jaký :D je jich moc :D ale třeba v Poděbradech to platí pro všechny vlaky, kvůli lázním ve večerních hodinách. Teda jeden případ, je jich tam víc :D
prejetypes: Konkrétně Pardubice závodiště ( trať Pardubice-H.B.) a Kutná Hora-Čáslav ( trať Kolín-H.B.). Člověk se tu hodinu a půl neukáže a všecko je jinak. Sledovat aktuální předpisy není od věci, že, esce?
Hodně jich přibylo na trati z Kutné Hory směrem na Golčův Jeníkov. Platí prý jen pro nákladní vozy na přepravu automobilů. Který přesně typ vozů to nevím. Asi Laaers.
Esce: jako že nic proti tobě, ale od letoška? si děláš prdel nebo já nevím... plátí už ROK! jestli sis všiml tak už je pouze SŽDC D1! D2 už není! Jestli to nesleduješ Tvůj boj, ale nedělej moudra(ramena) když nesleduješ předpisy!
Kolega Clickman má pravdu. Záleží co je v TTP!
Nemusí to bejt na koridoru, kdekoliv na trati to může bejt.
= proto jsem se ptal kdy že platí. Proto že tyhle rychlostníky rostou jak houby po dešti :D
Fakt je, ze tento novy prepis plati az od letoska. Takze sorry, jedle. Nejak je mi sumafuk nejaka aktualizace D1. Hlavne at ji dodrzujete v praxi, at se o vas nepise zase v novinach :-)
Clickman: ano, máš pravdu, novější předpis opravdu hovoří jinak
1341. Návěst Traťová rychlost (bílá, na delší straně postavená obdélníková deska s černým číslem, nad ní žluté rameno s bílými příčnými pruhy a s černým okrajem, směřujícím vpravo šikmo dolů; není-li návěstidlo z odrazek, je číslo s bílými odrazkami a ve žlutých polích ramene jsou žluté odrazky) přikazuje strojvedoucímu v případech, stanovených TTP, nepřekročit od tohoto návěstidla rychlost udanou číslem. Ukončení rychlosti nařízené rychlostníkem R stanovuje rychlostník N, který není seskupen s rychlostníkem R nebo další rychlostník R.
Nevím, kdy se to změnilo, ale hold se příště budu muset podívat do aktuálního. Inu ta tištěná verze není už nejmladší.
Ano, ja vim o miste, kde je na koridoru. Pokud se tedy brnenske jizni zhlavi da nazvat koridorem. Je tam pred mostem pres Svratku na rychlostnoicich 30. Ale opet je tam most a jak rikam, nejsem si jistej, jestli uz se to da povazovat za koridor. Na sire trati na koridoru se bezpochyby tato znacka nevyskytuje. Ale jiste nam Velkej uvede, kde se pripadne na koridoru nachazi.
Esce jseš vedle jak ta jedle. Jestli za mostem není nějaký další rychlostník tak se musí jet i dále dvacítkou. Ta žlutobílá lišta nemá nic společného s koncem mostu. Je tam proto, že rychlostník platí jen pro určitý druh vozidel, daný tabulkami sešitového jízdního řádu nebo tabulkami traťových poměrů.
Coze, Velkej snad neco nevi? No to me poser voko....traťová rychlost » (bílá, na delší straně postavená deska s černým číslem a bílými odrazkami, nad ní žluté rameno s bílými příčnými pruhy a s černým okrajem směřujícím vpravo šikmo dolů, ve žlutých polích žluté odrazky) přikazuje strojvedoucímu vlaku nákladní dopravy a služebního vlaku nepřekročit rychlost udanou číslem od tohoto návěstidla (rychlostníku), dokud poslední vozidlo vlaku nemine přilehlý most
"traťová rychlost » (bílá, na delší straně postavená deska s černým číslem a bílými odrazkami, nad ní žluté rameno s bílými příčnými pruhy a s černým okrajem směřujícím vpravo šikmo dolů, ve žlutých polích žluté odrazky) přikazuje strojvedoucímu vlaku nákladní dopravy a služebního vlaku nepřekročit rychlost udanou číslem od tohoto návěstidla (rychlostníku), dokud poslední vozidlo vlaku nemine přilehlý most "
Neznamená náhodou ta žlutá věc nad rychlostníkem "rychlost platí pouze do té doby, dokud poslední vůz vlaku neopustí most" ? I dva osobáky, které jely, tam jely velmi pomalu.
Most je navržen jako dvě po sobě následující prostá pole s uložením na valivých ložiscích na pilíři a na pevných ložiscích na opěrách. Na nosnou konstrukci budou použity vyzískané OK (pochází z km 52,083 trati Beroun – Zbiroh). Nosnou konstrukci mostu bude tvořit ocelová příhradová konstrukce tvořená z části výziskem z jiného mostu a z části nově doplněnými prvky. Ocelové konstrukce tvoří příhradové přímopásové soustavy teoretické výšky 4,20 m. Osová vzdálennost hlavních nosníků je 3,00 m, délky příhrad – 3,80 m. Horní pásy hlavních nosníků jsou tvořeny uzavřeným svařovaným průřezem, který v posledních příhradách přechází do otevřeného průřezu tvaru obráceného U. Dolní pás je tvořen otevřeným svařovaným průřezem tvaru písmene Π. Vnitřní diafragmata horního a dolního pásu jsou umístěna vždy ve třetinách jednotlivých 45 příhrad. Diagonály a svislice jsou tvořeny symetrickými svařovanými I profily. Hlavní nosníky jsou ztuženy dolním, horním a příčným ztužením, tvořeným z otevřených válcovaných průřezů. Prvkovou mostovku tvoří příčníky nasazené na horní pás hl. nosníku. Příčníky jsou svařované Ι průřezy o výšce 700mm. Svařované podélníky tvaru Ι, vedené ve vzájemné osové vzdálenosti 1,80 m, mají stejnou výšku jako příčníky. Stávající spodní stavba bude ponechána a upravena pro novou konstrukci. Z pilíře, z opěr a kuželů bude odstraněna vegetace včetně jejich kořenů. Kužele odlážděné kamenným zdivem budou lokálně předlážděny z 80%. Obě opěry a pilíř bude zpevněn injektáží a hloubkově přespárován. Opěry z důvodu nové výšky ocelové konstrukce a nedostatečné šířky budou ve své horní části stupňovitě cca 6 a cca 2m ubourány. Na ubourané opěry bude provedena monolitická železobetonová deska s římsami, s úložným prahem a závěrnou zídkou. SVI bude proti zemní vlhkosti s tvrdou ochrannou vrstvou. Za opěrou bude provedeno odvodnění a přechod do tratě prostřednictvím tzv. přechodových žb. prefabrikovaných zídek. Na pilíři bude proveden nový úložný práh.
Clickman: tyhle s žlutým prknem snad všechny jsou an 80km/h a jsou od G.Jeníkova na začátku stanice a jsou až kamsi po Mělník a v tomhle případě platí pro všechny vozy typu L (patra na auta) ale jen pro prázdný, ložený už můžou jet na normální rychlostník. Trochu jim ty vozy hopsaly až vyhopsaly a nez aby byla opravená trať, tak se to vyřešilo takhle
13.5.2014 8:38Clickman: tak to jsi asi neviděl z Kolína do Nymburka :D v Kolíně za mostem chybí už jen kulatej, Poděbradech jich taky pár přibylo :D ono to je jak kde asi...ale nejčastější jsou zatím ty autovozy... taky nevím jaký :D je jich moc :D ale třeba v Poděbradech to platí pro všechny vlaky, kvůli lázním ve večerních hodinách. Teda jeden případ, je jich tam víc :D
12.5.2014 22:56prejetypes: Konkrétně Pardubice závodiště ( trať Pardubice-H.B.) a Kutná Hora-Čáslav ( trať Kolín-H.B.). Člověk se tu hodinu a půl neukáže a všecko je jinak. Sledovat aktuální předpisy není od věci, že, esce?
12.5.2014 21:11Hodně jich přibylo na trati z Kutné Hory směrem na Golčův Jeníkov. Platí prý jen pro nákladní vozy na přepravu automobilů. Který přesně typ vozů to nevím. Asi Laaers.
12.5.2014 21:02Esce: jako že nic proti tobě, ale od letoška? si děláš prdel nebo já nevím... plátí už ROK! jestli sis všiml tak už je pouze SŽDC D1! D2 už není!
12.5.2014 20:56Jestli to nesleduješ Tvůj boj, ale nedělej moudra(ramena) když nesleduješ předpisy!
Kolega Clickman má pravdu. Záleží co je v TTP!
Nemusí to bejt na koridoru, kdekoliv na trati to může bejt.
= proto jsem se ptal kdy že platí. Proto že tyhle rychlostníky rostou jak houby po dešti :D
A vidíte, Velkej to celou dobu věděl a zkoušel nás.
12.5.2014 20:39Fakt je, ze tento novy prepis plati az od letoska. Takze sorry, jedle. Nejak je mi sumafuk nejaka aktualizace D1. Hlavne at ji dodrzujete v praxi, at se o vas nepise zase v novinach :-)
12.5.2014 20:36Clickman: ano, máš pravdu, novější předpis opravdu hovoří jinak
1341. Návěst Traťová rychlost (bílá, na delší straně postavená obdélníková
deska s černým číslem, nad ní žluté rameno s bílými příčnými pruhy a s černým
okrajem, směřujícím vpravo šikmo dolů; není-li návěstidlo z odrazek, je číslo s bílými
odrazkami a ve žlutých polích ramene jsou žluté odrazky) přikazuje strojvedoucímu
v případech, stanovených TTP, nepřekročit od tohoto návěstidla rychlost
udanou číslem.
Ukončení rychlosti nařízené rychlostníkem R stanovuje rychlostník N, který
není seskupen s rychlostníkem R nebo další rychlostník R.
Nevím, kdy se to změnilo, ale hold se příště budu muset podívat do aktuálního. Inu ta tištěná verze není už nejmladší.
Komentář byl upraven
12.5.2014 20:26ano, o brně vím, několikrát měsíčně se na to koukám
12.5.2014 20:26Clickman: To je citace z predpisu, ty jedle
Komentář byl upraven
12.5.2014 20:25Ano, ja vim o miste, kde je na koridoru. Pokud se tedy brnenske jizni zhlavi da nazvat koridorem. Je tam pred mostem pres Svratku na rychlostnoicich 30. Ale opet je tam most a jak rikam, nejsem si jistej, jestli uz se to da povazovat za koridor. Na sire trati na koridoru se bezpochyby tato znacka nevyskytuje. Ale jiste nam Velkej uvede, kde se pripadne na koridoru nachazi.
12.5.2014 20:24Esce jseš vedle jak ta jedle. Jestli za mostem není nějaký další rychlostník tak se musí jet i dále dvacítkou. Ta žlutobílá lišta nemá nic společného s koncem mostu. Je tam proto, že rychlostník platí jen pro určitý druh vozidel, daný tabulkami sešitového jízdního řádu nebo tabulkami traťových poměrů.
12.5.2014 20:23Právě proto se ho ptám, jestli řešíme "kdyby", nebo ví o místě, kde to takhle skutečně je (osobně by mě to zajímalo).
12.5.2014 20:15Dávat tuhle značku na koridor, kde není most by mělo asi stejný význam, jako psát takovou inteligentní otázku.
12.5.2014 20:14Coze, Velkej snad neco nevi? No to me poser voko....traťová rychlost » (bílá, na delší straně postavená deska s černým číslem a bílými odrazkami, nad ní žluté rameno s bílými příčnými pruhy a s černým okrajem směřujícím vpravo šikmo dolů, ve žlutých polích žluté odrazky) přikazuje strojvedoucímu vlaku nákladní dopravy a služebního vlaku nepřekročit rychlost udanou číslem od tohoto návěstidla (rychlostníku), dokud poslední vozidlo vlaku nemine přilehlý most
12.5.2014 20:11Řešíme potenciální kdyby, nebo konkrétně?
12.5.2014 20:07OK, máš pravdu, díval jsem se málo, nepřečetl jsem to celé i s tím nákladem :)
12.5.2014 19:59velkej: co?
A co když je to třeba na koridoru, kde most není? A co když je ta trať pod mostem?
12.5.2014 19:38"traťová rychlost » (bílá, na delší straně postavená deska s černým číslem a bílými odrazkami, nad ní žluté rameno s bílými příčnými pruhy a s černým okrajem směřujícím vpravo šikmo dolů, ve žlutých polích žluté odrazky) přikazuje strojvedoucímu vlaku nákladní dopravy a služebního vlaku nepřekročit rychlost udanou číslem od tohoto návěstidla (rychlostníku), dokud poslední vozidlo vlaku nemine přilehlý most "
12.5.2014 19:27Neznamená náhodou ta žlutá věc nad rychlostníkem "rychlost platí pouze do té doby, dokud poslední vůz vlaku neopustí most" ?
12.5.2014 19:15I dva osobáky, které jely, tam jely velmi pomalu.
no vida, přeci jen né vždy platí :D
12.5.2014 15:04platí pro náklady
12.5.2014 12:26kdyby vždy tak tam je normální dvacítka a né tahle ;)
12.5.2014 9:42Vždy, ale jen na mostě.
12.5.2014 6:46Kdy tech 20 platí vůbec?
11.5.2014 22:26Díky :)
11.5.2014 21:18Ross: Trochu čtení/spamu k tomu mostu:
Most je navržen jako dvě po sobě následující prostá pole s uložením na valivých ložiscích na pilíři a na pevných ložiscích na opěrách. Na nosnou konstrukci budou použity vyzískané OK (pochází z km 52,083 trati Beroun – Zbiroh). Nosnou konstrukci mostu bude tvořit ocelová příhradová konstrukce tvořená z části výziskem z jiného mostu a z části nově doplněnými prvky. Ocelové konstrukce tvoří příhradové přímopásové soustavy teoretické výšky 4,20 m. Osová vzdálennost hlavních nosníků je 3,00 m, délky příhrad – 3,80 m. Horní pásy hlavních nosníků jsou tvořeny uzavřeným svařovaným průřezem, který v posledních příhradách přechází do otevřeného průřezu tvaru obráceného U. Dolní pás je tvořen otevřeným svařovaným průřezem tvaru písmene Π. Vnitřní diafragmata horního a dolního pásu jsou umístěna vždy ve třetinách jednotlivých 45 příhrad. Diagonály a svislice jsou tvořeny symetrickými svařovanými I profily. Hlavní nosníky jsou ztuženy dolním, horním a příčným ztužením, tvořeným z otevřených válcovaných průřezů. Prvkovou mostovku tvoří příčníky nasazené na horní pás hl. nosníku. Příčníky jsou svařované Ι průřezy o výšce 700mm. Svařované podélníky tvaru Ι, vedené ve vzájemné osové vzdálenosti 1,80 m, mají stejnou výšku jako příčníky. Stávající spodní stavba bude ponechána a upravena pro novou konstrukci. Z pilíře, z opěr a kuželů
bude odstraněna vegetace včetně jejich kořenů. Kužele odlážděné kamenným zdivem budou lokálně předlážděny z 80%. Obě opěry a pilíř bude zpevněn injektáží a hloubkově přespárován. Opěry z důvodu nové výšky ocelové konstrukce a nedostatečné šířky budou ve své horní části stupňovitě cca 6 a cca 2m ubourány. Na ubourané opěry bude provedena monolitická železobetonová deska s římsami, s úložným prahem a závěrnou zídkou. SVI bude proti zemní vlhkosti s tvrdou ochrannou vrstvou. Za opěrou bude provedeno odvodnění a přechod do tratě prostřednictvím tzv. přechodových žb. prefabrikovaných zídek. Na pilíři bude proveden nový úložný práh.
Zdroj: K-report/Trojaz
Komentář byl upraven
11.5.2014 20:55Tak jo. A to tam bude nějaký betonový paskvil?
11.5.2014 20:39Chápu, že si to nepamatuješ, ale autor jsem. Jen na K-R vystupuji pod jiným jménem, než zde.
11.5.2014 20:31Most by se měl měnit kvůli rekonstrukci tratě.
Přesně tak :) A nepamatuju si, že bys byl autor, ale to je jedno. Proč se mosty mění?
11.5.2014 20:23dupa je řiť, kakáček, prdel, ...
11.5.2014 20:20Ano, viděls ji tam dobře :)
11.5.2014 20:19Já nejsem od vás, co je to dupa?
Přesně tuto fotku jsem viděl na K-R :D Odpověď v dupě.
11.5.2014 20:15