Dvacet

Dvacet

Dvacet

Kde vlak zastaví, až přejede most? Nápověda: zanedlouho už tam bude most nový :(

slovan

Clickman: tyhle s žlutým prknem snad všechny jsou an 80km/h a jsou od G.Jeníkova na začátku stanice a jsou až kamsi po Mělník a v tomhle případě platí pro všechny vozy typu L (patra na auta) ale jen pro prázdný, ložený už můžou jet na normální rychlostník. Trochu jim ty vozy hopsaly až vyhopsaly a nez aby byla opravená trať, tak se to vyřešilo takhle

13.5.2014 8:38
VojtikJ

Clickman: tak to jsi asi neviděl z Kolína do Nymburka :D v Kolíně za mostem chybí už jen kulatej, Poděbradech jich taky pár přibylo :D ono to je jak kde asi...ale nejčastější jsou zatím ty autovozy... taky nevím jaký :D je jich moc :D ale třeba v Poděbradech to platí pro všechny vlaky, kvůli lázním ve večerních hodinách. Teda jeden případ, je jich tam víc :D

12.5.2014 22:56
velkej423

prejetypes: Konkrétně Pardubice závodiště ( trať Pardubice-H.B.) a Kutná Hora-Čáslav ( trať Kolín-H.B.). Člověk se tu hodinu a půl neukáže a všecko je jinak. Sledovat aktuální předpisy není od věci, že, esce?

12.5.2014 21:11
Clickman

Hodně jich přibylo na trati z Kutné Hory směrem na Golčův Jeníkov. Platí prý jen pro nákladní vozy na přepravu automobilů. Který přesně typ vozů to nevím. Asi Laaers.

12.5.2014 21:02
VojtikJ

Esce: jako že nic proti tobě, ale od letoška? si děláš prdel nebo já nevím... plátí už ROK! jestli sis všiml tak už je pouze SŽDC D1! D2 už není!
Jestli to nesleduješ Tvůj boj, ale nedělej moudra(ramena) když nesleduješ předpisy!

Kolega Clickman má pravdu. Záleží co je v TTP!

Nemusí to bejt na koridoru, kdekoliv na trati to může bejt.

= proto jsem se ptal kdy že platí. Proto že tyhle rychlostníky rostou jak houby po dešti :D

12.5.2014 20:56
prejetypes

A vidíte, Velkej to celou dobu věděl a zkoušel nás.

12.5.2014 20:39
esce

Fakt je, ze tento novy prepis plati az od letoska. Takze sorry, jedle. Nejak je mi sumafuk nejaka aktualizace D1. Hlavne at ji dodrzujete v praxi, at se o vas nepise zase v novinach :-)

12.5.2014 20:36
prejetypes

Clickman: ano, máš pravdu, novější předpis opravdu hovoří jinak

1341. Návěst Traťová rychlost (bílá, na delší straně postavená obdélníková
deska s černým číslem, nad ní žluté rameno s bílými příčnými pruhy a s černým
okrajem, směřujícím vpravo šikmo dolů; není-li návěstidlo z odrazek, je číslo s bílými
odrazkami a ve žlutých polích ramene jsou žluté odrazky) přikazuje strojvedoucímu
v případech, stanovených TTP, nepřekročit od tohoto návěstidla rychlost
udanou číslem.
Ukončení rychlosti nařízené rychlostníkem R stanovuje rychlostník N, který
není seskupen s rychlostníkem R nebo další rychlostník R.

Nevím, kdy se to změnilo, ale hold se příště budu muset podívat do aktuálního. Inu ta tištěná verze není už nejmladší.

Komentář byl upraven

12.5.2014 20:26
prejetypes

ano, o brně vím, několikrát měsíčně se na to koukám

12.5.2014 20:26
esce

Clickman: To je citace z predpisu, ty jedle

Komentář byl upraven

12.5.2014 20:25
esce

Ano, ja vim o miste, kde je na koridoru. Pokud se tedy brnenske jizni zhlavi da nazvat koridorem. Je tam pred mostem pres Svratku na rychlostnoicich 30. Ale opet je tam most a jak rikam, nejsem si jistej, jestli uz se to da povazovat za koridor. Na sire trati na koridoru se bezpochyby tato znacka nevyskytuje. Ale jiste nam Velkej uvede, kde se pripadne na koridoru nachazi.

12.5.2014 20:24
Clickman

Esce jseš vedle jak ta jedle. Jestli za mostem není nějaký další rychlostník tak se musí jet i dále dvacítkou. Ta žlutobílá lišta nemá nic společného s koncem mostu. Je tam proto, že rychlostník platí jen pro určitý druh vozidel, daný tabulkami sešitového jízdního řádu nebo tabulkami traťových poměrů.

12.5.2014 20:23
prejetypes

Právě proto se ho ptám, jestli řešíme "kdyby", nebo ví o místě, kde to takhle skutečně je (osobně by mě to zajímalo).

12.5.2014 20:15
lesanek

Dávat tuhle značku na koridor, kde není most by mělo asi stejný význam, jako psát takovou inteligentní otázku.

12.5.2014 20:14
esce

Coze, Velkej snad neco nevi? No to me poser voko....traťová rychlost » (bílá, na delší straně postavená deska s černým číslem a bílými odrazkami, nad ní žluté rameno s bílými příčnými pruhy a s černým okrajem směřujícím vpravo šikmo dolů, ve žlutých polích žluté odrazky) přikazuje strojvedoucímu vlaku nákladní dopravy a služebního vlaku nepřekročit rychlost udanou číslem od tohoto návěstidla (rychlostníku), dokud poslední vozidlo vlaku nemine přilehlý most

12.5.2014 20:11
prejetypes

Řešíme potenciální kdyby, nebo konkrétně?

12.5.2014 20:07
lesanek

OK, máš pravdu, díval jsem se málo, nepřečetl jsem to celé i s tím nákladem :)
velkej: co?

12.5.2014 19:59
velkej423

A co když je to třeba na koridoru, kde most není? A co když je ta trať pod mostem?

12.5.2014 19:38
prejetypes

"traťová rychlost » (bílá, na delší straně postavená deska s černým číslem a bílými odrazkami, nad ní žluté rameno s bílými příčnými pruhy a s černým okrajem směřujícím vpravo šikmo dolů, ve žlutých polích žluté odrazky) přikazuje strojvedoucímu vlaku nákladní dopravy a služebního vlaku nepřekročit rychlost udanou číslem od tohoto návěstidla (rychlostníku), dokud poslední vozidlo vlaku nemine přilehlý most "

12.5.2014 19:27
lesanek

Neznamená náhodou ta žlutá věc nad rychlostníkem "rychlost platí pouze do té doby, dokud poslední vůz vlaku neopustí most" ?
I dva osobáky, které jely, tam jely velmi pomalu.

12.5.2014 19:15
VojtikJ

no vida, přeci jen né vždy platí :D

12.5.2014 15:04
prejetypes

platí pro náklady

12.5.2014 12:26
VojtikJ

kdyby vždy tak tam je normální dvacítka a né tahle ;)

12.5.2014 9:42
lesanek

Vždy, ale jen na mostě.

12.5.2014 6:46
VojtikJ

Kdy tech 20 platí vůbec?

11.5.2014 22:26
Ross

Díky :)

11.5.2014 21:18
lesanek

Ross: Trochu čtení/spamu k tomu mostu:

Most je navržen jako dvě po sobě následující prostá pole s uložením na valivých ložiscích na pilíři a na pevných ložiscích na opěrách. Na nosnou konstrukci budou použity vyzískané OK (pochází z km 52,083 trati Beroun – Zbiroh). Nosnou konstrukci mostu bude tvořit ocelová příhradová konstrukce tvořená z části výziskem z jiného mostu a z části nově doplněnými prvky. Ocelové konstrukce tvoří příhradové přímopásové soustavy teoretické výšky 4,20 m. Osová vzdálennost hlavních nosníků je 3,00 m, délky příhrad – 3,80 m. Horní pásy hlavních nosníků jsou tvořeny uzavřeným svařovaným průřezem, který v posledních příhradách přechází do otevřeného průřezu tvaru obráceného U. Dolní pás je tvořen otevřeným svařovaným průřezem tvaru písmene Π. Vnitřní diafragmata horního a dolního pásu jsou umístěna vždy ve třetinách jednotlivých 45 příhrad. Diagonály a svislice jsou tvořeny symetrickými svařovanými I profily. Hlavní nosníky jsou ztuženy dolním, horním a příčným ztužením, tvořeným z otevřených válcovaných průřezů. Prvkovou mostovku tvoří příčníky nasazené na horní pás hl. nosníku. Příčníky jsou svařované Ι průřezy o výšce 700mm. Svařované podélníky tvaru Ι, vedené ve vzájemné osové vzdálenosti 1,80 m, mají stejnou výšku jako příčníky. Stávající spodní stavba bude ponechána a upravena pro novou konstrukci. Z pilíře, z opěr a kuželů
bude odstraněna vegetace včetně jejich kořenů. Kužele odlážděné kamenným zdivem budou lokálně předlážděny z 80%. Obě opěry a pilíř bude zpevněn injektáží a hloubkově přespárován. Opěry z důvodu nové výšky ocelové konstrukce a nedostatečné šířky budou ve své horní části stupňovitě cca 6 a cca 2m ubourány. Na ubourané opěry bude provedena monolitická železobetonová deska s římsami, s úložným prahem a závěrnou zídkou. SVI bude proti zemní vlhkosti s tvrdou ochrannou vrstvou. Za opěrou bude provedeno odvodnění a přechod do tratě prostřednictvím tzv. přechodových žb. prefabrikovaných zídek. Na pilíři bude proveden nový úložný práh.

Zdroj: K-report/Trojaz

Komentář byl upraven

11.5.2014 20:55
Ross

Tak jo. A to tam bude nějaký betonový paskvil?

11.5.2014 20:39
lesanek

Chápu, že si to nepamatuješ, ale autor jsem. Jen na K-R vystupuji pod jiným jménem, než zde.
Most by se měl měnit kvůli rekonstrukci tratě.

11.5.2014 20:31
Ross

Přesně tak :) A nepamatuju si, že bys byl autor, ale to je jedno. Proč se mosty mění?

11.5.2014 20:23
prejetypes

dupa je řiť, kakáček, prdel, ...

11.5.2014 20:20
lesanek

Ano, viděls ji tam dobře :)
Já nejsem od vás, co je to dupa?

11.5.2014 20:19
Ross

Přesně tuto fotku jsem viděl na K-R :D Odpověď v dupě.

11.5.2014 20:15
Komentovat mohou pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.