Na cestě
Je počátek 70tých let, elektrické trakce se začínají rušit... Škoda T11 na lince 16 jede poslední cestu na trolejbusové lince 16, zatímco Karosa ŠM11 již najíždí první kilometry na "nové" autobusové lince 16. Jak vidno v sedle není obsazen ani trolejbus, který jede ke konečné tramvaje na okraji města a ani autobus, který jede na vesnici... Snad až autobus 550 bude odjíždět ze Švábska poveze nějaké zaměstnance na jejich odpolední směny...
To se máme na co těšit :)
7.6.2014 10:13Během celého zítřka budou oba modely ke stažení na google+ ;)
6.6.2014 21:17nejdříve byly 21Tr a až pak z toho vznikly busy...;)
21.4.2014 9:49To jsou právě výhody :) Ale už to není ono. Poslední pravý trolejbus s velkým T, který ještě jezdí je 14 a 15 Tr.
21.4.2014 0:00Tak řada "Š" má moc pěknou karoserii u ní mi unifiace nevadí, vadilo by mi to u B732 :D (ačkoli v pchjongjangu to je možné...), karoserie B831 je taky docela pěkná, aspoň to nejsou jen lámané hrany... No a unifikace karoserii dnes má jisté výhody.... téměř shodné náhradní díly (sehnatelné, asi, nejen u Škodovky...), netřeba platit vícero designů.... Co se týče 21Tr... mno myslím že nejdříve byla 22Tr a 21Tr a Ab byly poté unifikovány spolu, můj názor je že tentokrát byl trolejbus první :)
20.4.2014 23:19Mě osobně ty trolejbusy vadí :) Nemám moc rád trolejbusy z autobusů. Toto je tuším první pokus. Potom bylo neúspěšné 17Tr - tři busy (už neexistují) a tři t-busy (existují všechny). A potom vznikl úspěšný pokus 21 Tr a pak přišly prostě Solarisy. Pokrok nezastavím, ale nevadí :) Je to ale škoda.
20.4.2014 23:08Děkuji pánové :), jsem rád, že se i MHD líbí
20.4.2014 21:22Autobus i trolejbus jsou nádherný, slintám :-)
20.4.2014 18:58 Hodnocení: 5 z 5Smutný námět pěkného screenu. Trojebusy vpřed! :) Teda dřív, dnešní autobusotrolejbusy nemusím :) Screen je povedený, to můžu. Jsem rád, že jsi sem začal přispívat a oživovat i něco jiné, než železnici.
20.4.2014 16:49 Hodnocení: 5 z 5