EU přikazuje Vás informovat, že tento web používá k poskytování služeb, personalizovaných reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Další informace
Tak jsem se do toho chtěl dneska pustit a zjistil jsem, že kromě štěrkovýho lože, hlavy kolejnic a držáků kolejnic mám všecko blbě nafocený, takže nemám materiál a budu to muset nafotit znova. Takže se to trošinku protáhne.
Glocky, to si můžeš zkusit. Na DLS jsou koleje s tímto efektem, začínají názvem TSM, dle toho to snadno vyhledáš, ale jsou ruské, takže mají malinko širší rozchod, nikoli evropský, čili 1435 mm. Polygonově jsou tak jen jednopětinově náročné, oproti kolejím SAM, které mají v plném stavu přes 2000 poly, tyto mají okolo 500 poly, pak následuje LOD.
Myslim, ze by nebylo od veci pockat s takovymi dotazy, jako je rozsirovani sady az na finalni podobu aspon zakladu a vyzkouseni funkcnosti. Pak se bezpochyby uvidi, kam se tenhle projekt rozvine.
Lesk už se v TRS zkoušel a myslím, že to ve výsledku nevypadalo moc pěkně. Ale třeba si nato kápl. Já mám na 3D koleje svůj názor, ale třeba někomu se to bude hodit. Je s nimi nešikovná práce a například na zhlaví to nevypadá pěkně. Křížení kolejí atp. Je nereálné dělat samostatné objekty jako například výhybky apod. To by měla mapa milion kuidů ale jen z kolejí.
Model pěkný :) Ty odlesky jsou opravdu skutečné, nebo to vykresluje v odrazu pouze oblohu? Mě osobně se nikdy nepodařilo zjistit, jestli to trainz vubec umí. Vím že je to asi pitomost, ale když tam postavíš mašinu, bude v kolejích její odraz?
lepší by bylo s alfou ten štěrk lépe to vypadá - bude tato varianta ??
7.11.2013 7:24Tak jsem se do toho chtěl dneska pustit a zjistil jsem, že kromě štěrkovýho lože, hlavy kolejnic a držáků kolejnic mám všecko blbě nafocený, takže nemám materiál a budu to muset nafotit znova. Takže se to trošinku protáhne.
6.11.2013 19:49To nevadí... Nikdo není dokonalý :)
6.11.2013 15:17Já to blbě napsal, ty ruský koleje na DLS jsou širší, než ty naše s rozchodem 1435 mm. Pardon, moje indispozice...
6.11.2013 3:20A kolik má náš rozchod? Já jsem přesvědčenej, že máme 1435mm.
5.11.2013 21:49Glocky, to si můžeš zkusit. Na DLS jsou koleje s tímto efektem, začínají názvem TSM, dle toho to snadno vyhledáš, ale jsou ruské, takže mají malinko širší rozchod, nikoli evropský, čili 1435 mm. Polygonově jsou tak jen jednopětinově náročné, oproti kolejím SAM, které mají v plném stavu přes 2000 poly, tyto mají okolo 500 poly, pak následuje LOD.
5.11.2013 20:58zajímavý, já sem hlavně zvědavej, jak to bude s náročností toho odlesku pro Trainz, jestli to na ni má vliv a hlavně jak velkej
5.11.2013 20:35vypadá to moc pěkně, jen jsem zvědav, jak to bude s výhybkami
5.11.2013 20:21 Hodnocení: 4 z 5Pěkný, ale trochu mi připomínaj TSM koleje...
5.11.2013 20:03Myslim, ze by nebylo od veci pockat s takovymi dotazy, jako je rozsirovani sady az na finalni podobu aspon zakladu a vyzkouseni funkcnosti. Pak se bezpochyby uvidi, kam se tenhle projekt rozvine.
5.11.2013 19:56Lesk už se v TRS zkoušel a myslím, že to ve výsledku nevypadalo moc pěkně. Ale třeba si nato kápl. Já mám na 3D koleje svůj názor, ale třeba někomu se to bude hodit. Je s nimi nešikovná práce a například na zhlaví to nevypadá pěkně. Křížení kolejí atp. Je nereálné dělat samostatné objekty jako například výhybky apod. To by měla mapa milion kuidů ale jen z kolejí.
Komentář byl upraven
5.11.2013 19:55Dobrý dotaz Tome. Jsem zvědavý, na finál. Plánuješ i rozšíření (různé pražce) a vyhýbky? :)
5.11.2013 19:34Model pěkný :) Ty odlesky jsou opravdu skutečné, nebo to vykresluje v odrazu pouze oblohu? Mě osobně se nikdy nepodařilo zjistit, jestli to trainz vubec umí. Vím že je to asi pitomost, ale když tam postavíš mašinu, bude v kolejích její odraz?
5.11.2013 19:29