Y/B - testování "normal mapping"

Y/B - testování "normal mapping"

Y/B - testování "normal mapping"

Mno, vypadá to zajímavě. Když se v normal textuře odstraní popisky a jiný věci, co tam nemají být, tak ty rámy oken a ostatního budou vypadat, jako kdyby byly skutečně vymodelovány. :-)

Ales

Já takýý :)

5.11.2013 10:40
Ross

To jsem zvědav :)

5.11.2013 7:45
David Javůrek

Ukaž screen! :)

4.11.2013 21:50
Blade77

Tak jsem to nakonec dokázal :-D Zrcadlit už umím!

4.11.2013 21:37
Blade77

Na www.tsmteam.ru (ruský stránky) to zrcadlení oblohy mají. Dal jsem si to přeložit, ale i po těch všech procedurách to ne a ne a ne a ne a ne rozchodit. Seděl jsem nad tím dneska od 13:45. :-D :-D :-D

4.11.2013 20:43
jagg

Ted nevim, kdo to byl, jestli Draco, ktery vyresil zrcadleni ve spiglech, ale jestli to byl on, tak si to nechal pro sebe.

4.11.2013 13:55
vlakovec101

Tohle už nejsou začátečnické pokus. Teda ty ses rozjel :-)

4.11.2013 10:47 Hodnocení: 5 z 5
Blade77

To by bylo fajn, kdybys to zjistil. Já už v 3Ds Maxu vyzkoušel všecko možny a ne a ne na to přijít. :-)

4.11.2013 4:39
kuna

Skutečně, tak to musím prozkoumat, měl jsem za to, že to nejde ... Jinak už by se mi to všude zrcadlilo :D

3.11.2013 21:58
Blade77

Ale jde... 3D koleje, co jsou na DLS, konkrétně uživatele "antikiller_bmrf" tento efekt mají, přímo na hlavách kolejnic.

3.11.2013 14:17
kuna

Skutečně zrcadlový efekt ve hře nejde. Maximálně lesk.

3.11.2013 14:06
Blade77

Spíš bych potřeboval udělat "zrcadlový" efekt. To se mi nedaří.

3.11.2013 13:35
Blade77

Bump textura jde udělat snadno, v Images2TGA od PevSoftu, spíš je piplačka to upravovat, pak dál v 3Ds Maxu správně pojmenovat materiál, ale to už je brnkačka, jen ty úpravy normal textury - odsrtanění toho, co tam být nemá, to zabere chvíli.

3.11.2013 13:17
kuna

To je parádní. Konečně další člověk, co zkouší normal mapping :) To se těším, jak to dopadne, držím palec, ať se podaří udělat pěknou bump-texturu.

3.11.2013 9:52
velkej423

Téda, ty ses rozjel. ;)

3.11.2013 7:47
icetiger

parádní

3.11.2013 6:54
Komentovat mohou pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.