EU přikazuje Vás informovat, že tento web používá k poskytování služeb, personalizovaných reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Další informace
Bačiz...přijeď se podívat v brně na trať 250 v úseku Brno-Tišnov....uvidíš nejrezavější,nejzarostenější koleje snad v republice a to je tu provoz -ve špičce vlaky po 15minutách :D :D screen pěknej
Auto, máš sice pravdu, ale řekl jsem si, že udělám perony a přejezdy modernější, jakože to před znovuotevřením z renonovali. A proto jsem tam dal moderní peron, lampy, i hodiny ;)
Já to psal už dávněji. Toto je tzv. stará odbočka z jednoho nádraží, kde se obnovil po letech provoz :) Proto rez ;) A na celé staré odbočce je stalá 80 km/h :)
Bačiz...přijeď se podívat v brně na trať 250 v úseku Brno-Tišnov....uvidíš nejrezavější,nejzarostenější koleje snad v republice a to je tu provoz -ve špičce vlaky po 15minutách :D :D screen pěknej
17.7.2013 8:46 Hodnocení: 5 z 5Auto, máš sice pravdu, ale řekl jsem si, že udělám perony a přejezdy modernější, jakože to před znovuotevřením z renonovali. A proto jsem tam dal moderní peron, lampy, i hodiny ;)
16.7.2013 14:27asi by bylo staré nástupiště reálnější
16.7.2013 14:19Tak tak :) Hold jde vidět, že i v realu to funguje ;)
16.7.2013 13:44bačiz : u nás trať 300+301 jsou taky komplet zadrátované a není tam úplně velký provoz a kolje jsou zarezlé ;)
16.7.2013 13:42Krása :) já ty SAMovy koleje taky zbožňuju :)
16.7.2013 13:41 Hodnocení: 5 z 5Já to psal už dávněji. Toto je tzv. stará odbočka z jednoho nádraží, kde se obnovil po letech provoz :) Proto rez ;) A na celé staré odbočce je stalá 80 km/h :)
Komentář byl upraven
16.7.2013 13:36Když tam jsou natahané dráty, tak předpokládám, že je na trati větší provoz, tak proč rezavé koleje? :) Jinak screen je takový pohodový, pěkný.
16.7.2013 13:30