Další rychlík z Brna

Další rychlík z Brna

Další rychlík z Brna

adidas1

No veselí se jede 4,5 hod. z brna, po dvou hodinách se to nedá vydržet a to mám cestování vlakem hodně rád.. jak nasadili plecháč v jihlavě, vypadalo to nadějně, bohužel nejrychleji sme jeli s brejlovcem mezi brnem a jihlavou..

7.7.2013 21:20
Smazaný uživatel

Já se na to dívám z pohledu, že pořád lepší modernizovaná trať a s provozem, než malebná lokálka bez provozu.

Na Veselí už to zdokumentováno mám, směrem na Miroslav jen kousek mezi Krumlovem a Bránicemi, zbytek plánuji, jak se budu nudit v Brně.

7.7.2013 15:19
Ross

To je smutná zpráva pánové. Je to škoda, ale co se dá dělat.

7.7.2013 14:52
Deraros

Vývoj jde prostě dopředu. Souhlasím s tím, že ta krajina a trať je v dnešní době jedinečná, taková ta typická lokálka, kde se prohánějí parní mašiny... Rekonstrukci by potřeboval celý úsek tratě od Střelic do Veselí nad Lužnicí, hlavně tedy co nejvíce napřímit trať, větší poloměry oblouků, více umělých staveb. Kdesi jsem se dočetl, že prý spíš než dělat elektrifikaci úseku Jihlava-Brno bude lepší právě napřímit trať, protože elektrifikace z Jihlavy rychosti vlaku taky nijak nepomůže, když jede pořád 60-70 km/h a energeticky to vychází +- podobně, zvláště vzhledem k zátěžím, které na této trati jsou.

7.7.2013 12:43
Glocky

pokrok nezastavíte pánové, ale nebojte, já si to stihnu zdokumentovat ještě za tohoto stavu a aplikuju to v mapě, aby byla aspoň nějaká památka, sice už se o tom mele 10 let, ale vypadá to, že tentokrát je to už jasná záležitost, protože sem to za tu dobu na SUDOPu neregistroval a dotace z unie tu nebudou věčně, platí to i o Brněnským hlaváku, přičemž nejsem proti vybudování novýho, ale ne v zamýšlené poloze, ale zároveň, ať se zachová starej aspoň jako muzeum, jenže on ten novej stejně ani jinde postavit nejde, koleje na 100m nezakroutíte jako silnici, nezbyde nám, než se s tím vším smířit

7.7.2013 12:26
baran40

Na místě můžou být,ale kdo by to dělal? Nádherná krajina nedávno jsem tam jel,naprosto úžasné škoda ničit takovou krásu a já osobně si vůbec nedokážu představit tu trať zmodernizovanou,vypadalo by to hrozně....

Komentář byl upraven

7.7.2013 11:53
Smazaný uživatel

Pokud má železnice ve své době obstát a konkurovat jiným druhům dopravy, tak jsou tyto rekonstrukce na místě.

7.7.2013 11:36
adidas1

Toje hovadina zase takhle rekonstruovat t. 240, podle mě ty úseky za Střelicama ztratí úplně to kouzlo...

7.7.2013 11:29
Smazaný uživatel

Tak co by se dalo čekat, když na jeho trase jsou 3 přepřahy, z toho v Jihlavě úvrať. A trať celkově se kroutí jak tasemnice ve střevech, navíc jednokolejná, takže přibývá čekání ve výhybnách. Vždyť dosti podobně je na tom i spojení Brno - Přerov, Brno - Olomouc.

7.7.2013 10:44
Glocky

http://www.sudop-brno.cz/reference7.php

třeba ho aspoň trošku zrychlí

7.7.2013 10:43
adidas1

Toje nejpomalejší rychlík, co znám ...

7.7.2013 10:38
Glocky

a vlevo rychlík Plzeň - Brno ;)

6.7.2013 14:36
Komentovat mohou pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.