U napájení
Poměrně dlouhá tramvajová souprava mezi zastávkami Kostel a Důl Franta. V pozadí je první a jedinná napáječka celé tratě, která byla ještě nedávno parní železnice. Souprava je dlouhá především kvůli dolu-Lidé jedou z nádraží, kde přijiždí spousta lidí a musí přestupovat na tramvaj, jedou na odpolední šichtu. Dříve, než se zavedl elektrický provoz jezdily i rychlíky z okolních měst až k dolu. Po elektrifikaci se kolejiště radikálně změnilo, nádraží zmizela a vznikly znich jen zastávky. Některé nové zastávky byly postaveny.
Krása
3.4.2013 8:51 Hodnocení: 5 z 5Převážně byly vedeny Os z Ostravy Vítkovic na Novou Huť, poté tuším tři páry vlaků z Havířova, které byly později zrušeny a jeden pár vlaků z Opavy Východ.
1.4.2013 13:29Rodiče prarodiče????
1.4.2013 13:28Osobní doprava byla ukončena v 98, to jestli dobře počítám, mu bylo 6 (7) let.
1.4.2013 13:27Hlava?vzpomínky? Jinak rossi je to pěkné
1.4.2013 13:22 Hodnocení: 5 z 5zdroj?
1.4.2013 13:21Byly to i rychlíky, nebyly však každý rok zavedeny, jezdily ráno tam a odpoledne zpět, osobních vlaků jezdilo více.
1.4.2013 13:19to byl osobní vlak, rozhodně ne rychlík
1.4.2013 13:17Jaktak koukám, skoro všichni pochopily do jaké doby je to myšleno, až na jednoho.
1.4.2013 13:15Přímý vlak z Opavy do Vítkovic je nic?
1.4.2013 13:15Jaksi si nevybavuji, že by takové vlaky byly vedeny v delších trasách. Většinou z nejbližšího nádraží do areálu závodu, případně po závodě.
1.4.2013 13:13Řekl bych že ani ne, přímé vlaky do fabrik jezdívaly třeba právě u nás, nevidím důvod proč by takový vlak nemohl být rychlík.
1.4.2013 13:11teď si odvedl téma úplně někam jinam
1.4.2013 13:07Ale vem si dobu kdysi. Když se otevíraly průmysly. Víš kolik po Ostravě jezdívalo vlaků, co vozili dupy zaměstnanců až do fabriky? Na Enháčko jezdil pravidelně vlak, tajak autobusy po celém areálu Enháčka (různé koksovny a válcovny, vždy u vrátnice nastoupila ochranka, zkrontrolovala lidi a pokračovalo se dál do areálu). A Vítkovicích a různých dolech ani nemluvím.
1.4.2013 12:53.
Komentář byl upraven
1.4.2013 12:20Tak trať přes Jeseníky je poměrně vytížená, to je první věc a druhá je, že většina stanic není cestujícími nikterak využívána (tuším, že mezi Valšovem a Hlubočkami se ani Os moc nedá dostat). A za třetí, rozhodně bych ani jednu z tratí přes Jeseníky nenazval lokální dráhou (jsou vedeny jako tratě celostátního významu).
1.4.2013 12:19V Jeseníkách taky jezdí rychlíky
1.4.2013 12:14Tady nejezdí rychlíky ani na docela vytížených tratích, člověk je sem tam rád za nějaký ten spěšňák... Prostě na relativně krátké lokálce by nikdo rychlík neobjednával (zvlášť když na těchto typech tratí jde o to svézt lidi z kdejaké ďury), Sp dejme tomu... Jediná trať, co znám, taková výjimka, je do Luhačovic, kde lze potkat i rychlíky, ale zde to má své opodstatnění.
1.4.2013 12:12A proč Marpit? Copak nemůže jet na lokálce rychlík? Který nikde nestojí? Rychlík jezdil v době, kdy žádné tramvaje neexistovali.
1.4.2013 12:06Jony: Zeď patří novému dolu.
Mirabak: To mě ani nenapadlo :) Teď mě napadá, že FMA zeď, ale uvidím :)
Děkuji všem :)
To je pěkné jak cyp, jako vždy :-)
1.4.2013 11:00 Hodnocení: 5 z 5Je to pěkný, zase něco jeného :-) Zkusil bych vyměnit ten plot za cihlový :-)
1.4.2013 10:46 Hodnocení: 5 z 5Líbí se mi to :-) Je to něco neobvyklého.Možná bych vyměnil tu zeď za starší ;) Jinak to nemá chybu.
1.4.2013 9:35 Hodnocení: 5 z 5s těma rychlíkama jsi to přehnal
1.4.2013 7:59