EU přikazuje Vás informovat, že tento web používá k poskytování služeb, personalizovaných reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Další informace
Není to sice vlak,ale dodrážních vozidel t-busy patří,takže fotka toho jak se knoečně podařilo vypucovat naši 248 do pravidelného provozu.Dneska jezdí na lince 32 :)
Sem si říkal, že to je divné jakesyk. Dyť ona je to Karosa ŠM 11. Jsem netušil, že první unifikací, trolejbus-autobus, o kterou se dlouho neúspěšně snažili bylo 11Tr, neboli Škoda T 11 (Karosa ŠM 11). Já myslel, že první vůbec v česku byl Škoda 17 Tr a autobus teď nevím název. Potom to zkusili s 21 Tr a AB. Autobusy 17 a 21 Ab se nedochovaly. Trolejbusy jo. 17Tr byly jen tři. 21 Tr nespočet.... Potom přišel Solaris, kde už unifikace proběhla bohužel úspěšně a kvůli toho se už nedělají samotné trolejbusové karoserie.
pekne foto
18.6.2012 8:27 Hodnocení: 5 z 5Sem si říkal, že to je divné jakesyk. Dyť ona je to Karosa ŠM 11. Jsem netušil, že první unifikací, trolejbus-autobus, o kterou se dlouho neúspěšně snažili bylo 11Tr, neboli Škoda T 11 (Karosa ŠM 11). Já myslel, že první vůbec v česku byl Škoda 17 Tr a autobus teď nevím název. Potom to zkusili s 21 Tr a AB. Autobusy 17 a 21 Ab se nedochovaly. Trolejbusy jo. 17Tr byly jen tři. 21 Tr nespočet.... Potom přišel Solaris, kde už unifikace proběhla bohužel úspěšně a kvůli toho se už nedělají samotné trolejbusové karoserie.
17.6.2012 22:59Škoda 11Tr...jedinej exemplář jezdící v Brně :)
17.6.2012 20:54Závist :) To je 8 Tr ne? :)
17.6.2012 19:27Rossi...opravdu jezdí v prav.provozu-viz linka 32 v Brně,má i kurzovky,což dokazuje prav.provoz....to je novinka v Brně :)
17.6.2012 18:09Kéž by :)
17.6.2012 16:59 Hodnocení: 5 z 5