Nejste přihlášeni
Stránky 1
Ahoj.
Mám dotaz na všechny.
Neví někdo o ňákém návodu na reskinování?
Vždy když udělam reskin je to bílý.
DÍk za odpověd.
Offline
Bílé? To znamená, že sis textury špatně uložil. V jakém programu to děláš? Já skinuju v Gimpu. Tam nesmíš po úpravě textur jen bezhlavě uložit, ale zmáčkneš uložit jako a potom nahradit. Nesmíš ale volit komprese.
Offline
Já v Adobe photoshop ale nikdy jsem se s tím nějak nesetkal... zajímave ty komprese jo to je problém
Offline
Dobrý den, mám otázku na kterou neznám odpověď. Nevím, zda potřebuju souhlas autora lokomotivy, na kterou jsem udělal reskin a chtěl bych ho na těchto stránkách uveřejnit. A ještě bych tedy potřeboval poradit jak vytvořit soubor .cdp.Děkuji předem za odpověď. Lokoš
Upravil lokoš (2013-01-13 11:31:24)
Offline
Ideální bude, pokud kontaktuješ autora lokomotivy a přímo se ho na to zeptáš .
Jestli máš lokomotivu ve správci součástí, tak tam je tuším něco jako export, což ti vytvoří právě .cdp.
Jestli nemám pravdu, tak mě určitě někdo opraví
Rypi
Administrátor portálu Trainz.rypi.cz
Offline
Máš rypi
Offline
Bohužel toto je asi v jiné verzi, ve verzi správce součástí pro trs2004 jsem bohužel nic takového nenašel.
Offline
Podívej se na trainz.cz tam je o tom článek
Offline
Ohledne reskinovani se to ma tak. Pro vlastni potrebu si muzes udelat reskin jaky chces a na co chces. Pokud chces svuj reskin zverejnit, mel bys mit souhlas autora, pokud to autor u sveho modelu vyzaduje. Kazdopadne se povazuje za slusnost autora o zverejneni reskinu informovat, pokud je autora mozno kontaktovat.
Offline
Ano a pokud si autor vyloženě reskiny nepřeje, měl by případný reskin zůstat jen u reskináře. To je ale teorie.
Offline
Já mám taky dotaz. Mám s heklem domluveno že mohu udělat stroje 263 001 a 002 v aktuálním nátěru. Mám už body ale hekl dával textury do im. Můžete mě pomoct jak to otevřu. File viever pro je placený a nepomohlo to. A jak otevř již vyrobený model v Gmaxu??? Pomocte prosím :'(
Offline
K reskinovaní nepotřebuješ předělávat zdroják. im. otevřít nejde v ničem. Umí to akorát TOE, ale to je prohlížeč. Reskinuje se předěláním textur
Offline
Pokud můžu doporučit a z toho co tu čtu, tak nemáš tušení co skinování je. Nepouštěl bych se do Heklových skinů ale začal bych s něčím snažším. Například nádraží nebo tak něco. Je to ale jen doporučení a vžádném případě tě od toho neodrazuji.
Upravil Xcommira (2013-10-27 22:22:27)
Offline
Vážení tvůrci a trainzáci,
obracím se na Vás s prosbou o pomoct. Před dlouhou dobou jsem od jistého trainzáka (bohužel už netuším kdo to byl) převzal a upravil reskin marfuši, respektive řady 835. Před časem jsem se rozhodl toto kompletně přetexturovat ale vyskytl se mi zde problém. Při importu vozu do hry (TS09 SP3) najednou prosvítají veškeré textury na bočnici skrz vnější texturu. viz obrázek. Toto se děje pouze když jsme nějakým způsobem upravil alphu. Dále mě vcelku překvapuje že pokud si .im soubor otevřu v Trainz mesh viewer tak že se v něm zobrazí model v rámci možností bez problémů. Bohužel jsem se s tímto ještě nesetkal a zkusil jsem i zahodit vlastní alphu a "vyřezal" jsme potřebné otvory přímo do .tga textury a také to nepomohlo. V případě zájmu o pomoct jsme ochoten zmíněný model poslat.Budu velmi rád za jakoukoliv radu vedoucí k úspěšnému vyřešení vzniklé situace. Autorovi původního modelu vozu MÁV 63-41 zatím nechci psát, protože popisovat tento problém v jakémkoliv jiném jazyce bude na dlouho. Děkuji Vojaa20
v TMW
bez úpravy aphy
s úpravou alphy
detail
Offline
Pošli mi to..není problém opravit ty textury
Offline
Čau Vojto, zkoušel jsi alfu (pokud ji máš zvlášť v bmp) prohnat malováním a uložit to přes něj? Někdy to dělá neplechu
Offline
Je alfa uložená jako 24bit bmp?
vlaky-lesan.webnode.cz
Offline
Vlakovec...netuším jaký v tom je rozdíl ale bohužel to nepomohlo...
Lesanek...ano jako 24bit je uložena.
Offline
Děkuji všem za pomoc a hlavně Pantografovi a Petrosovi...bez nich bych to asi nezvládl
Offline
Na Alpha textury je dobra Aplikace XnView
kuid:348682
Offline
Stránky 1
[ Generated in 0.026 seconds, 9 queries executed - Využití paměti: (Peak: ) ]