:)

:)

:)

Hulyeliba123

už mám to nastavené :)

18.11.2017 13:22
pebrach

https://forums.auran.com/trainz/entry.php?819-Use-of-Hint-Dynamic-in-a-texture-txt-file Nejlepší je nepoužívat ani jedno a nastavit si radši anizotropní filtrování textur v nastavení grafické karty.

17.11.2017 19:41
sominus

lepší je mipfilter=none, hint=dynamic je prý lepší na malé textury

17.11.2017 17:38
baran40

Děkuji pánové

9.1.2017 23:14
pebrach

Přesně tak, jak to tady Martin popsal. Největší problém je to neustálé pendlování textur mezi RAM a grafickou kartou, které zahlcuje linku a ubližuje výkonu. To je taky jeden z důvodů, proč se negenerují mipmapy, které by se musely generovat pro každý snímek znova.

9.1.2017 17:52
prejetypes

Pokud to rozvinu, dochází k tomu, že daná textura není umístěna do VRAM, ale zůstává v systémové paměti, což vede k snížení výkonu, jelikož GK musí stále přistupovat do RAM pro každý snímek.
Dále již zmíněné vypnutí minimap.

9.1.2017 17:43
prejetypes

baran40: Dopadem je například vypnutí generování minimap, zhoršení výkonu.

Komentář byl upraven

9.1.2017 17:40
prejetypes

Hint=dynamic rozhodně nepoužívat. To už je rozumnější cesta zvyšovat rozlišení textur.

Problém, který je patrný na screenu je způsoben aliasingem, konkrétně tím, že daná rozmazaná část je snímána z úhlu. Toto řeší anizotropní filtrování, pokud nastavení ve hře nezabírá, doporučuji vynutit nastavení filtrování na grafické kartě. Otázkou také je, zda to daná karta (s daným ovládačem) umožňuje a v jaké kvalitě.

9.1.2017 17:37
baran40

pebrach: jaké dopady, prosím?

9.1.2017 17:33
micaker2

Máš i rozlišení 1920*1080?? :) zkus screenovat přes fraps :)

9.1.2017 16:12 Hodnocení: 5 z 5
pebrach

Ten tag bych nepoužíval, po tom, co jsem zjistil, jaké dopady to má. Mnohem lepší je si grafiku nastavit přímo v ovladači grafické karty.

9.1.2017 13:42
vlakovec101

Tak můžeš ještě použít tag Hint=dynamic

9.1.2017 7:58
Hulyeliba123

No neviem čo s tým robiť bohužial všetko mám na max nastavené :/

8.1.2017 9:57
auto2

škoda že je to tak rozmazané

8.1.2017 9:00
Komentovat mohou pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.