Přesně tak, jak to tady Martin popsal. Největší problém je to neustálé pendlování textur mezi RAM a grafickou kartou, které zahlcuje linku a ubližuje výkonu. To je taky jeden z důvodů, proč se negenerují mipmapy, které by se musely generovat pro každý snímek znova.
Pokud to rozvinu, dochází k tomu, že daná textura není umístěna do VRAM, ale zůstává v systémové paměti, což vede k snížení výkonu, jelikož GK musí stále přistupovat do RAM pro každý snímek. Dále již zmíněné vypnutí minimap.
Hint=dynamic rozhodně nepoužívat. To už je rozumnější cesta zvyšovat rozlišení textur.
Problém, který je patrný na screenu je způsoben aliasingem, konkrétně tím, že daná rozmazaná část je snímána z úhlu. Toto řeší anizotropní filtrování, pokud nastavení ve hře nezabírá, doporučuji vynutit nastavení filtrování na grafické kartě. Otázkou také je, zda to daná karta (s daným ovládačem) umožňuje a v jaké kvalitě.
už mám to nastavené :)
18.11.2017 13:22https://forums.auran.com/trainz/entry.php?819-Use-of-Hint-Dynamic-in-a-texture-txt-file Nejlepší je nepoužívat ani jedno a nastavit si radši anizotropní filtrování textur v nastavení grafické karty.
17.11.2017 19:41lepší je mipfilter=none, hint=dynamic je prý lepší na malé textury
17.11.2017 17:38Děkuji pánové
9.1.2017 23:14Přesně tak, jak to tady Martin popsal. Největší problém je to neustálé pendlování textur mezi RAM a grafickou kartou, které zahlcuje linku a ubližuje výkonu. To je taky jeden z důvodů, proč se negenerují mipmapy, které by se musely generovat pro každý snímek znova.
9.1.2017 17:52Pokud to rozvinu, dochází k tomu, že daná textura není umístěna do VRAM, ale zůstává v systémové paměti, což vede k snížení výkonu, jelikož GK musí stále přistupovat do RAM pro každý snímek.
9.1.2017 17:43Dále již zmíněné vypnutí minimap.
baran40: Dopadem je například vypnutí generování minimap, zhoršení výkonu.
Komentář byl upraven
9.1.2017 17:40Hint=dynamic rozhodně nepoužívat. To už je rozumnější cesta zvyšovat rozlišení textur.
9.1.2017 17:37Problém, který je patrný na screenu je způsoben aliasingem, konkrétně tím, že daná rozmazaná část je snímána z úhlu. Toto řeší anizotropní filtrování, pokud nastavení ve hře nezabírá, doporučuji vynutit nastavení filtrování na grafické kartě. Otázkou také je, zda to daná karta (s daným ovládačem) umožňuje a v jaké kvalitě.
pebrach: jaké dopady, prosím?
9.1.2017 17:33Máš i rozlišení 1920*1080?? :) zkus screenovat přes fraps :)
9.1.2017 16:12 Hodnocení: 5 z 5Ten tag bych nepoužíval, po tom, co jsem zjistil, jaké dopady to má. Mnohem lepší je si grafiku nastavit přímo v ovladači grafické karty.
9.1.2017 13:42Tak můžeš ještě použít tag Hint=dynamic
9.1.2017 7:58No neviem čo s tým robiť bohužial všetko mám na max nastavené :/
8.1.2017 9:57škoda že je to tak rozmazané
8.1.2017 9:00