PF 2016

PF 2016

PF 2016

Tak sice se zpožděním, ale i tak. Hezký nový rok přeji všem. :) Děkuji Čoudovi za povolení textur. :) http://uloz.to/x66WYENx/pack1-zip http://uloz.to/xeQ6aDQS/pack2-zip

vlakovec101

Tak minimálně 750 088 budu dělat znova z fotek. ;)

5.1.2016 20:45
vlakovec101

Já jsem to ani moc pak nestíhal, byl silvestr asi kolem 23:15 a já už musel posílat.. Takže jsem to ani nestihl tak jak jsem chtěl.. Jen jsem stihl opravit brýle na 750 252

Komentář byl upraven

4.1.2016 21:10
Xcommira

Pokud ti to dělá radost, tak to je hlavní. Děláš to v první řadě pro sebe. Co se týče té zlodějny, tak pokud to máš vyřízené s autorem modelu či skinu, není co řešit. Ovšem je tu druhá věc a to že když si vezmeš už hotové textury a jen nalepíš na model, nenaučíš se pořádně skinovat, pokud se to tak dá nazvat. Začátky jsou těžké, znám to z vlastní zkušenosti. Forex měl tvrdou normu.

4.1.2016 20:53
vlakovec101

Ano, mě to radost dělá, některým lidem taky.. Nějaké plané výkřiky, že je to zlodějina atd.. absolutně ignoruji. Já přesně nevím, jak dlouho jsem to dělal, ale první loko s číslem 750 078 jsem dělal před 2ma měsícem. :D

4.1.2016 20:26
David Javůrek

Taková práce se nedá měřit časem, dělá se to pro radost, tak je blbost štěkat, kolik hodin se kdo s čim sral.. A věř mi, že 12h je fakt málo :D

4.1.2016 18:28
vlakovec101

Aha. :D :D :D

4.1.2016 17:15
Ales

vlakovče, mám takové tušení že to bylo mířeno na "kluka".

4.1.2016 17:04
vlakovec101

Asi se třema 5h. Takže asi 12 h jsem to dělal

Komentář byl upraven

4.1.2016 16:30
lesanek

5h s každou, nebo se všema?

4.1.2016 14:51
vlakovec101

Dobře, začnu si je opravovat sám, sral jsem se s tím i tak cca 5h

4.1.2016 8:48
Xcommira

Myslím si, že vydání bylo trošku předčasné, ale opravdu bylo nutné to sem takto napsat? Nicméně mám radu, začni si je opravovat sám, co ty nato?

3.1.2016 13:35
kluk

tak to je k stáhnutí nějakej polotovar , to zas bude samá oprava ??

3.1.2016 10:19
vlakovec101

Uvidím, co tam ještě dám.. Ale třeba na 078 musím dát výfuky..

2.1.2016 20:56
Xcommira

No tak snad nato něco máš. Ještě sem nikde neviděl nic pěknýho. Ale meshe jdou mimo mou osobu, tudíž mi to je vcelku jedno co tam dáte.

2.1.2016 20:29
vlakovec101

Ano, možná

2.1.2016 20:18
Xcommira

Meshe

2.1.2016 18:29
vlakovec101

Placky? Tím je myšleno co?

2.1.2016 17:23
Xcommira

Snad tím tuningem nemyslíš placky.

2.1.2016 15:30
vlakovec101

OK, Díky za rady, dodalím tedy inviduelně každý stroj a vydám repete.. Ty světla jsou rozsvícená na 750 088, to jsem si všiml, no, možná to update vyjde i s malým tuningem. ;)

Komentář byl upraven

2.1.2016 15:07
Xcommira

Nic špatného tím nechci naznačit, ale napíšu to tu veřejně a ne do SZ. Tím pohráním jsem myslel, zaostřit, dotáhnout pluhy až do krajů atp. Ne na všech mašinách ty textury sedí na 100%. Jsou posunuté např. i okna. To nejde dělat způsobem jen naplácat textury na klon modelu. Každá textura je jinak dopasovaná. Na jedné mašině jsou mám ten dojem dokonce i rozsvícená světla, to je třeba zaretušovat, popřípadě dodat jiná světla.. Zkrátka každý skin potřebuje zvlášť zrevidovat a doladit. Textury z MSTS v TRS vypadají úplně jinak, díky jinému světlu. To vše se musí zohlednit při převodu.

Komentář byl upraven

2.1.2016 14:34
vlakovec101

Xcommira: Jak mylíš, že bych si s tím měl pohrát? Klidně piš do SZ

Komentář byl upraven

2.1.2016 12:05
liadem

Vypadá to tak,že bylo jen kopírování... Hold v dnešní době je to asi novy styl skinovani :-D

1.1.2016 23:51
Xcommira

No dle mého jen přetahal textury, kdyby si s tím více pohrál bylo by to o 100% lepší. A rozhodně tím nemyslím použít větší textury, které někteří doslova milují. V jiných simulátorech možná, ale pro TRS je to holá zbytečnost.

1.1.2016 20:59
liadem

No jo,konvertování by ti šlo, ale dodělal těch stovky rozdělených skinů,to je problém..mašiny jsou kvalitou tak o 3 roky nazpět,podle mého nedostačující na dnešní kvality pro simulátory od různých skinařů...

1.1.2016 20:45 Hodnocení: 1 z 5
micaker2

Pěkný Brejlovci

1.1.2016 0:26 Hodnocení: 5 z 5
Komentovat mohou pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.