EU přikazuje Vás informovat, že tento web používá k poskytování služeb, personalizovaných reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Další informace
Tak sice se zpožděním, ale i tak. Hezký nový rok přeji všem. :) Děkuji Čoudovi za povolení textur. :) http://uloz.to/x66WYENx/pack1-zip http://uloz.to/xeQ6aDQS/pack2-zip
Já jsem to ani moc pak nestíhal, byl silvestr asi kolem 23:15 a já už musel posílat.. Takže jsem to ani nestihl tak jak jsem chtěl.. Jen jsem stihl opravit brýle na 750 252
Pokud ti to dělá radost, tak to je hlavní. Děláš to v první řadě pro sebe. Co se týče té zlodějny, tak pokud to máš vyřízené s autorem modelu či skinu, není co řešit. Ovšem je tu druhá věc a to že když si vezmeš už hotové textury a jen nalepíš na model, nenaučíš se pořádně skinovat, pokud se to tak dá nazvat. Začátky jsou těžké, znám to z vlastní zkušenosti. Forex měl tvrdou normu.
Ano, mě to radost dělá, některým lidem taky.. Nějaké plané výkřiky, že je to zlodějina atd.. absolutně ignoruji. Já přesně nevím, jak dlouho jsem to dělal, ale první loko s číslem 750 078 jsem dělal před 2ma měsícem. :D
OK, Díky za rady, dodalím tedy inviduelně každý stroj a vydám repete.. Ty světla jsou rozsvícená na 750 088, to jsem si všiml, no, možná to update vyjde i s malým tuningem. ;)
Nic špatného tím nechci naznačit, ale napíšu to tu veřejně a ne do SZ. Tím pohráním jsem myslel, zaostřit, dotáhnout pluhy až do krajů atp. Ne na všech mašinách ty textury sedí na 100%. Jsou posunuté např. i okna. To nejde dělat způsobem jen naplácat textury na klon modelu. Každá textura je jinak dopasovaná. Na jedné mašině jsou mám ten dojem dokonce i rozsvícená světla, to je třeba zaretušovat, popřípadě dodat jiná světla.. Zkrátka každý skin potřebuje zvlášť zrevidovat a doladit. Textury z MSTS v TRS vypadají úplně jinak, díky jinému světlu. To vše se musí zohlednit při převodu.
No dle mého jen přetahal textury, kdyby si s tím více pohrál bylo by to o 100% lepší. A rozhodně tím nemyslím použít větší textury, které někteří doslova milují. V jiných simulátorech možná, ale pro TRS je to holá zbytečnost.
No jo,konvertování by ti šlo, ale dodělal těch stovky rozdělených skinů,to je problém..mašiny jsou kvalitou tak o 3 roky nazpět,podle mého nedostačující na dnešní kvality pro simulátory od různých skinařů...
Tak minimálně 750 088 budu dělat znova z fotek. ;)
5.1.2016 20:45Já jsem to ani moc pak nestíhal, byl silvestr asi kolem 23:15 a já už musel posílat.. Takže jsem to ani nestihl tak jak jsem chtěl.. Jen jsem stihl opravit brýle na 750 252
Komentář byl upraven
4.1.2016 21:10Pokud ti to dělá radost, tak to je hlavní. Děláš to v první řadě pro sebe. Co se týče té zlodějny, tak pokud to máš vyřízené s autorem modelu či skinu, není co řešit. Ovšem je tu druhá věc a to že když si vezmeš už hotové textury a jen nalepíš na model, nenaučíš se pořádně skinovat, pokud se to tak dá nazvat. Začátky jsou těžké, znám to z vlastní zkušenosti. Forex měl tvrdou normu.
4.1.2016 20:53Ano, mě to radost dělá, některým lidem taky.. Nějaké plané výkřiky, že je to zlodějina atd.. absolutně ignoruji. Já přesně nevím, jak dlouho jsem to dělal, ale první loko s číslem 750 078 jsem dělal před 2ma měsícem. :D
4.1.2016 20:26Taková práce se nedá měřit časem, dělá se to pro radost, tak je blbost štěkat, kolik hodin se kdo s čim sral.. A věř mi, že 12h je fakt málo :D
4.1.2016 18:28Aha. :D :D :D
4.1.2016 17:15vlakovče, mám takové tušení že to bylo mířeno na "kluka".
4.1.2016 17:04Asi se třema 5h. Takže asi 12 h jsem to dělal
Komentář byl upraven
4.1.2016 16:305h s každou, nebo se všema?
4.1.2016 14:51Dobře, začnu si je opravovat sám, sral jsem se s tím i tak cca 5h
4.1.2016 8:48Myslím si, že vydání bylo trošku předčasné, ale opravdu bylo nutné to sem takto napsat? Nicméně mám radu, začni si je opravovat sám, co ty nato?
3.1.2016 13:35tak to je k stáhnutí nějakej polotovar , to zas bude samá oprava ??
3.1.2016 10:19Uvidím, co tam ještě dám.. Ale třeba na 078 musím dát výfuky..
2.1.2016 20:56No tak snad nato něco máš. Ještě sem nikde neviděl nic pěknýho. Ale meshe jdou mimo mou osobu, tudíž mi to je vcelku jedno co tam dáte.
2.1.2016 20:29Ano, možná
2.1.2016 20:18Meshe
2.1.2016 18:29Placky? Tím je myšleno co?
2.1.2016 17:23Snad tím tuningem nemyslíš placky.
2.1.2016 15:30OK, Díky za rady, dodalím tedy inviduelně každý stroj a vydám repete.. Ty světla jsou rozsvícená na 750 088, to jsem si všiml, no, možná to update vyjde i s malým tuningem. ;)
Komentář byl upraven
2.1.2016 15:07Nic špatného tím nechci naznačit, ale napíšu to tu veřejně a ne do SZ. Tím pohráním jsem myslel, zaostřit, dotáhnout pluhy až do krajů atp. Ne na všech mašinách ty textury sedí na 100%. Jsou posunuté např. i okna. To nejde dělat způsobem jen naplácat textury na klon modelu. Každá textura je jinak dopasovaná. Na jedné mašině jsou mám ten dojem dokonce i rozsvícená světla, to je třeba zaretušovat, popřípadě dodat jiná světla.. Zkrátka každý skin potřebuje zvlášť zrevidovat a doladit. Textury z MSTS v TRS vypadají úplně jinak, díky jinému světlu. To vše se musí zohlednit při převodu.
Komentář byl upraven
2.1.2016 14:34Xcommira: Jak mylíš, že bych si s tím měl pohrát? Klidně piš do SZ
Komentář byl upraven
2.1.2016 12:05Vypadá to tak,že bylo jen kopírování... Hold v dnešní době je to asi novy styl skinovani :-D
1.1.2016 23:51No dle mého jen přetahal textury, kdyby si s tím více pohrál bylo by to o 100% lepší. A rozhodně tím nemyslím použít větší textury, které někteří doslova milují. V jiných simulátorech možná, ale pro TRS je to holá zbytečnost.
1.1.2016 20:59No jo,konvertování by ti šlo, ale dodělal těch stovky rozdělených skinů,to je problém..mašiny jsou kvalitou tak o 3 roky nazpět,podle mého nedostačující na dnešní kvality pro simulátory od různých skinařů...
1.1.2016 20:45 Hodnocení: 1 z 5Pěkný Brejlovci
1.1.2016 0:26 Hodnocení: 5 z 5