ČD A

ČD A

ČD A

Předposlední model z mé série...

vlakovec101

Nevstekej se. Já to taky neumím. Vím že to jsou jedny s těch nejhezčích modelů, ale pokud čteš šmejkiho fórum tak se dozvíš že je blade zveřejní. :)

25.10.2013 13:56
Ales

Vážně se mi chce říct, že zavídím, protože to neumím :D Asi se po škole budu učit modelařit xD

25.10.2013 13:03 Hodnocení: 5 z 5
vlakovec101

Tak to se máme na co těšit...

25.10.2013 11:40
Blade77

Jj, mám pro to vlastní zvuky nahrané, když jsem jel vlakem, nahrával jsem z Béčka.

25.10.2013 11:01
vlakovec101

Bude podvozek i se soundem???

25.10.2013 9:57 Hodnocení: 5 z 5
jagg

BTW vícestupňový LOD má určitě smysl i u podvozku.

24.10.2013 23:38
bačiz

3D modelaření nerozumím, ale z pohledu lajka to vypadá dobře, ať se daří :)

24.10.2013 23:32
Blade77

Tak, jestli se pustím do podvozku a jakože určitě pustím, zkusím ho udělat opravdu pořádně (momentálně marně hledám po netu typák podvozku Görlitz 5), snad z toho nezešedivim... :-))))

24.10.2013 23:25
jagg

No vidíš, že víš o čem mluvím, ale take it easy, udělat docela dobře propracovaný a detailní interiér a dát k tomu podvozek s hranatýma kolama mi prostě přijde v disproporci. Ale proti gustu žádný dišputát...

24.10.2013 23:14
Glocky

Jaggu, ty seš prostě věčnej stěžovatel, ukaž mi svoji verzi podvozku, nebo něco jinýho ze své tvorby (nahrát screen někam na net zabere půl minuty a dát sem odkaz), protože vypustit z úst (abych nebyl jak kanál) takovou frází, to je na dělo mezi oči. I malý dítě ví, že 18 jablek a 2 hrušky není to samý a srovnávat polygony vozu a podvozku může tak akorát duševně nemocný člověk, nebo ten, kdo o tom ví kulový. Zajímalo by mě, kolik by podle tebe byl ideální poměr polygonů na podvozek, ale nejdřív opravím jeden údaj, omylem sem od 20k odečetl jen jeden podvozek, takže vůz má 16k a podvozek 2k, princip otázky ale zůstává bez změny. Pokud bys náhodou chtěl oponovat tím, že nemusíš nic ukazovat, že se tvoje tvorba dá najít, tak by mě zajímalo kde, já žádnou nenašel a nemám čas procházet ty miliardy webovek co sou na netu, tudíž bych pak uvažoval tak, že akorát děláš chytrýho, abys byl zajimavej a každýmu do tvorby kecas a stejně si to pak stáhneš a používáš to. Podívej se mi do galerie, je tam screen kompletního vozu a řekni mi, co je na tom podvozku tak nekvalitního, že je trnem v oku, seš totiž jedinej, komu se na mé tvorbě pořád něco nezdá a nějaký uznání nikde. Pak se není čemu divit, že nejsou modeláři, když se do nich takto šije (myšleno globálně), ale jedno ti řeknu narovinu pěkně od plic, já budu pořád tvořit a pořád budu dělat takovýto sračky (modely) a ty se můžeš třeba na hlavu postavit a líbat mi prdel, ale budu modelovat podle toho, jak uznám za vhodný já a ne někdo, od koho sem ještě nic neviděl, věcný připomínky beru, ale řešit kulatost kol je na pováženou, nebo seš snad uchýl a čumíš celou dobu během jízdy místo na vagón, na kola jak se točí?

24.10.2013 6:56
jagg

Jen tak pod čarou: Jestli má vagon 18k a podvozek 2k, tak je to zákonitě nepoměr a oboje není stejnou mírou detailní, ale to je věc, na kterou jsem už onehdá u těch podvozků narážel.

24.10.2013 0:32
Glocky

moje podvozky na Bdmtee mají cca 2000 poly, na Bdmpee233 je to o pár poly víc kvůli kolejnicové brzdě, 18000 poly má zbytek vagonu (Bdmpee233)

23.10.2013 21:11
David Javůrek

Já mám skoro hotový podvozek pro Btn a je to v pohodě. Akorát s animací budu asi dost bojovat. Spíš mě sere, že ačkoli šetřím, tak jeden podvozek má tak 2/3 poly co skříň vozu. To je dost. Ale stále více uvažuji o tom, že zkusím LOD. Jinak máš to pěkný, takový čisťoučký vozy, si fotil rovnou u myčky ne? :D

23.10.2013 20:47
Blade77

Ještě jsem zapomněl, všechny vozy mají noční mód... V noci tomu svítí interiéry... :-)

23.10.2013 20:22
Blade77

Jo tááák, no, momentálně mám k dispozici nové materiály na interiéry, všechny budou kompletně přepracovány na nové a kvalitnější textury. No co, jsem teprv začátečník... Pak si k tomu zkusím postavit podvozek. To bude mazec... :-D :-D :-D

23.10.2013 20:17
Glocky

myslím ty na hajzlík :D

23.10.2013 20:09
Blade77

Jj, příteli, vím o tom, je to jen kosmestická, snadno opravitelná vada. Chtěl jsem mít vozy aspoň po modelové stránce hotové, což už, dá se říct, tak nějak hotové je. Na tom čele nahoře je právě blbý odlesk, podle kterýho jsem vlastně zbarvil střechu celou. Jinak ty dveře? To byla pakárna to animovat... :-D :-D :-D

23.10.2013 20:06
Glocky

ty dveře sou krutopřísný :D:D:D

23.10.2013 19:10
Glocky

pěkný kousky, a jak píše baran, konečně s optimalizovaným pruhem, nicméně máš tam jednu vadu na kráse, střecha má mít barvu tmavě modré, stejně jako čelo a pruh na boku, tak si to pošteluj... taky mě tyto vozy čekají, ale je to běh na dlouhou trať, je tu plno jiných co mají přednost

23.10.2013 15:39
vasek39

pujde to ven?

23.10.2013 15:29
baran40

Za všechny obrázky. Konečně pořádný model YB co nedělá se střešním pluhem neplechu. Krásnej :)

23.10.2013 15:03 Hodnocení: 5 z 5
Komentovat mohou pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.