EU přikazuje Vás informovat, že tento web používá k poskytování služeb, personalizovaných reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Další informace
na obsluhu stanice se vy... pokud máš platnou jízdenku a nemotáš se v kolejišti tak můžeš být v klidu i kdyby na tebe zavolali policii, neprovádíš tam nic nezákonnýho (dle tvýho popisu), stativ nikdy není zátěž, díky výhodám který přináší, tmavý čelo mi nevadí, ale pokud by ti dovolil foťák vyšší clonu, neváhal bych ji použít, s tím časem je to špatný u hodně strojů, já mám jeden z mála, kterej umí 60s závěrku, 90% jiných má max 30s, ale na to už je opravdu potřeba stativ, nápad se zapřením se oceňuji, je to dobrá taktika, zajímalo by mě na jak dlouhou závěrku si to fotil, odhaduju to na max 2s, jinak by byly znát otřesy rukou a těla
Ano, vlak stojí a ještě tak cca půl hodiny stát bude (odjezd v 3:39).
Stativ - vzhledem k tomu, že se jednalo o delší cestu, než na nádraží a zpět, tak by stativ byl značnou zátěží. Rovněž i "přívětivost" personálu stanice, když člověk začne fotit, dosti použití stativu nepřeje. Se stativem jsem v rámci stanice fotil jednou posilových rychlík Třinec - Praha vedený mimořádně jedničkovou bobinou a ačkoliv byl člověk na nástupišti, tak si musel vyposlechnout řadu nepříjemných slov. Je pravda, že poté, co jsem v Ostravě Svinově fotil soupravu Railjetu se ani nijak zvlášť nedivím. Já slušně mezi perony podchodem, zbytek šotoušů šup před projíždějící nákladní vlak, zřejmě s myšlenkou, že jejich reflexní vesta je zřejmě "neprůjezdná". Nemluvě o tom, že vydrápat se na více než půl metru vysokou hranu nástupiště, když mi pomalu za zadkem jede vlak...
Delší čas závěrky byl, takřka maximum, co dovoluje nastavení fotoaparátu (foceno zapřením o sloup osvětlení nástupiště, podobně jsem fotil i ranní pendolíno).
Černý předek je i dosti pochopitelný, z boku je souprava nasvícena osvětlením nástupiště, pokud by mělo být čelo světlejší, došlo by již k značnému přesvětlení boku soupravy, což by také nevypadalo dvakrát nejlépe, takže byl zvolen tento kompromis.
spíš bych řekl že vlak stojí, fotka je čistá, kdyby se rozjížděl, tak by se souprava mázla, nebo by musel Marpit fotit na vysoký ISO, aby mohl mít krátkou závěrku, když souprava stojí, tak ti světla udělají "hvězdičky" Dawee :)
na obsluhu stanice se vy... pokud máš platnou jízdenku a nemotáš se v kolejišti tak můžeš být v klidu i kdyby na tebe zavolali policii, neprovádíš tam nic nezákonnýho (dle tvýho popisu), stativ nikdy není zátěž, díky výhodám který přináší, tmavý čelo mi nevadí, ale pokud by ti dovolil foťák vyšší clonu, neváhal bych ji použít, s tím časem je to špatný u hodně strojů, já mám jeden z mála, kterej umí 60s závěrku, 90% jiných má max 30s, ale na to už je opravdu potřeba stativ, nápad se zapřením se oceňuji, je to dobrá taktika, zajímalo by mě na jak dlouhou závěrku si to fotil, odhaduju to na max 2s, jinak by byly znát otřesy rukou a těla
16.6.2013 11:11Ano, vlak stojí a ještě tak cca půl hodiny stát bude (odjezd v 3:39).
16.6.2013 9:27Stativ - vzhledem k tomu, že se jednalo o delší cestu, než na nádraží a zpět, tak by stativ byl značnou zátěží. Rovněž i "přívětivost" personálu stanice, když člověk začne fotit, dosti použití stativu nepřeje. Se stativem jsem v rámci stanice fotil jednou posilových rychlík Třinec - Praha vedený mimořádně jedničkovou bobinou a ačkoliv byl člověk na nástupišti, tak si musel vyposlechnout řadu nepříjemných slov. Je pravda, že poté, co jsem v Ostravě Svinově fotil soupravu Railjetu se ani nijak zvlášť nedivím. Já slušně mezi perony podchodem, zbytek šotoušů šup před projíždějící nákladní vlak, zřejmě s myšlenkou, že jejich reflexní vesta je zřejmě "neprůjezdná". Nemluvě o tom, že vydrápat se na více než půl metru vysokou hranu nástupiště, když mi pomalu za zadkem jede vlak...
Delší čas závěrky byl, takřka maximum, co dovoluje nastavení fotoaparátu (foceno zapřením o sloup osvětlení nástupiště, podobně jsem fotil i ranní pendolíno).
Černý předek je i dosti pochopitelný, z boku je souprava nasvícena osvětlením nástupiště, pokud by mělo být čelo světlejší, došlo by již k značnému přesvětlení boku soupravy, což by také nevypadalo dvakrát nejlépe, takže byl zvolen tento kompromis.
spíš bych řekl že vlak stojí, fotka je čistá, kdyby se rozjížděl, tak by se souprava mázla, nebo by musel Marpit fotit na vysoký ISO, aby mohl mít krátkou závěrku, když souprava stojí, tak ti světla udělají "hvězdičky" Dawee :)
15.6.2013 18:31jj všecky světla by udělala čáry, ale jinak hezká foto akorát škoda toho černého předku
Komentář byl upraven
15.6.2013 18:27 Hodnocení: 5 z 5stativ + větší clona + delší závěrka = mnohem lepší dojem z fotky ;)
15.6.2013 18:23