EU přikazuje Vás informovat, že tento web používá k poskytování služeb, personalizovaných reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Další informace
Řešení je jednoduché. Vozy 174 a 005 mají totiž v configu úplně nesmyslně produkty na které model není postaven - nutno překopírovat kuidlist a celý zápis qeunes v configu z původního modelu. Zároveď skin 174 je úplně jiná verze modelu - nutně zkopírovat im soubory původního modelu, celou složku z koncovkama, textury a model stínu, dopsat celý meshtable podle původního modelu a doplnit chybějící drobnosti v hlavní textuře třeba z vozu 005 (v textuře u kola). Podvozky lze použít z Vojtikova Eas.
Trošku přiblížení jak to je s náklady. Každej náklad musí mít svůj bod/ point a zápis v configu. Pokud je 10 druhů klád, délka a průměr, je potřeba 10 pointů * počet klád a to samé zapsat do configu. Jestli chci něco dalšího, opět to znamená další pointy a další zápis. Toto je prostě problém, že není centrální databáze nákladů, které by se používali. Ale každej si začal dělat svoje a potom je nelze použít na jakýkoliv vagón. Ono to vypadá lehce, ale umístění pointů a následný zápis v takovým množství je docela na palici :D
Pokud si pamatuju, tak naklad - klady, roury byly pribaleny u puvodniho vagonu. Dale byly pointy upraveny pro smrkove klady od Vaclav70, kvuli nakladce smrkovych klad a pile tehoz autora. Tyhle vozy nejsou stavene na jakykoliv naklad, obzvlaste ne na vozeni prken. A to ani v realu.
Koukal jsem se na to bohužel na tento vůz lze naložit pouze smrkové klády, ostatní na tomto voze material předdefinovaný ,,nesedí,, Já neumím nastavit na vůz material ,, takže budto pouze smrkové klády nebo přidat material přes + a hledat vhodný k naložení.
Řešení je jednoduché. Vozy 174 a 005 mají totiž v configu úplně nesmyslně produkty na které model není postaven - nutno překopírovat kuidlist a celý zápis qeunes v configu z původního modelu. Zároveď skin 174 je úplně jiná verze modelu - nutně zkopírovat im soubory původního modelu, celou složku z koncovkama, textury a model stínu, dopsat celý meshtable podle původního modelu a doplnit chybějící drobnosti v hlavní textuře třeba z vozu 005 (v textuře u kola). Podvozky lze použít z Vojtikova Eas.
13.8.2023 22:07Trošku přiblížení jak to je s náklady. Každej náklad musí mít svůj bod/ point a zápis v configu. Pokud je 10 druhů klád, délka a průměr, je potřeba 10 pointů * počet klád a to samé zapsat do configu. Jestli chci něco dalšího, opět to znamená další pointy a další zápis. Toto je prostě problém, že není centrální databáze nákladů, které by se používali. Ale každej si začal dělat svoje a potom je nelze použít na jakýkoliv vagón. Ono to vypadá lehce, ale umístění pointů a následný zápis v takovým množství je docela na palici :D
26.7.2023 15:49Pokud si pamatuju, tak naklad - klady, roury byly pribaleny u puvodniho vagonu. Dale byly pointy upraveny pro smrkove klady od Vaclav70, kvuli nakladce smrkovych klad a pile tehoz autora. Tyhle vozy nejsou stavene na jakykoliv naklad, obzvlaste ne na vozeni prken. A to ani v realu.
25.7.2023 15:24Na jiný náklad by se muselo doplnit nejspíš pointy a dopsat do CFG.
17.7.2023 20:25Koukal jsem se na to bohužel na tento vůz lze naložit pouze smrkové klády, ostatní na tomto voze material předdefinovaný ,,nesedí,, Já neumím nastavit na vůz material ,, takže budto pouze smrkové klády nebo přidat material přes + a hledat vhodný k naložení.
17.7.2023 16:02Jak říkám to je problém materialu ne vozu....zvol jiný náklad a je po problému
17.7.2023 15:54Tohle je ten problém s nakládkou kulatiny na Kr-CDC Roos 3525 174-1. Screen je z TS19
17.7.2023 12:05