Nejste přihlášeni
Stránky 1
Nová 3D vegetace, případně klasická vegetace nebo vegetace upravená pro vyšší verze trpí jedním jistým neduhem - zrnitosí, která se poměrně nepříznivě projevuje při pohybu kamery na vegetaci. Problémem je vypnuté MIP filtrování. Zrnitost je totiž způsobena tím, že se na malou plochu s malým počtem pixelů snažíme zobrazit mnoho detailů. MIP filter má tu úlohu, že provádí zmenšování textury v mocnině dvou tak, aby odpovídala vzdálenosti od objektů. Bohužel u alfovaných (a hlavně jednobitově alfovaných) objektů se vytváří docela nepěkný efekt, kdy už na malou vzdálenost se textura slije a "zhranatí". Tudma tedy cesta za pěknou vegetací nevede.
Trainz v základu v nastavení nedisponuje s možností nastavit režim vyhlazování (používá se nastavení ovládače grafické karty). V případě problémů s zrnitostí vegetace se tedy podívejte do nastavení své grafické karty pro 3D aplikace, zda nemáte režim vyhlazování pouze vyhlazování. Toto základní vyhlazování je sice rychlé, ale v tomto případě nevytváří zrovna kvalitní obraz. Řešením je povolení adaptavního vyhlazování - tedy vyhlazování, které používá klasiku na nealfoavané textury a supervyhlazování na textury, které jsou alfované. Lze rovnou nastavit supervyhlazování (v tomto případě je použito i na nealfované objekty), ale jedná se o větší zatížení procesoru, než je nutné.
Offline
Po instalaci novějšího ovladače gk mi přestala zrnit veškerá vegetace a začaly troleje.. a teď babo raď nastavení gk jako je popsáno výše.. Ovšem troleje tolik nevadí, protože ta zrnící plocha je daleko menší než v prípadě vegetace. tak snad s dalším ovladačem nebude zrnit nic..
Offline
Ďakujem za radu a pomoc pri nastavní, nastavenie na Nvidia bude vyzerať následovne
Offline
Offline
Stránky 1
[ Generated in 0.012 seconds, 9 queries executed - Využití paměti: (Peak: ) ]