test....

test....

test....

při kontrole bylo shledáno několik závažných chyb, takže pomaže zpět k výrobci ..... :D

Rammsteinak1

Pekné =)

22.3.2014 12:18 Hodnocení: 5 z 5
velkej423

Ano, 841 a 840 je rozdíl, s tím mačkáním rychlostí jsem se spletl. Jinak pravda, ale spojovat to s Regionovou nebo se Šukecem... to byla jedinečná vyjímka...alespoň pro mne. Taky to jezdilo na ?horním? pacifiku spojené s 749 a Bmto.

20.3.2014 15:10
slovan

Jako ten co s tím jezdí v reálu mužu taky přidat svoje zkušenosti s provozem:
ARR jako takový to nemá, je tam jen cosi so hodně připomíná tempomat z auta, do kopce to rychlost drží špicově, z kopce to na to nemá vubec vliv a je na strojvedoucím, aby přibržďoval, takže že to překračuje z kopce rychlost je vlastně správně, ale zas jako mínus u toho vidím, že při každým přobrždění nebo zastavení je potřeba znova to hnát na rychlost a pak až navolit tempomat, v tom má hrkací regionova výhodu.
To vrzání a kroucení na výhybkách je dáno tím, že je vozidlo vyrobeno z lehkých kovových profilů, přirovnal bych to ke kabrioletu, spodek je pevnej, ten drží vlastně celou konstrukci pohromadě, ale nad podlahou už to není takový a tak jak se to pohne, tak se to kroutí a vrže.
Odpich to má špicovej, když porovnám 2x841 a 242.BMto+BDs, tak jízdní doby jsou prakticky stejný, 841 má živější rozjezd z nižších rychlostí a pak nad 80km/h už se spíš táhne, 242 trochu trvá než se rozhejbe a je možnost navolit plný počet odboček ale táhne až do plný rychlost.

20.3.2014 14:15
prejetypes

To já to mám kombinaci bdmtee + Bds či Bee (jak se zadaří) + 471 / 460 i když poslední dobou jaksi paňtáci zažívaj renesanci.

20.3.2014 7:20
liadem

Velkej423:Aspoň nemel blbosti..U 840 je to hodne jiny než 814.U 814 mas polohy S,J,V,Be,Bp,R ale u 840 je to tak ze mas 7poloh pro výkon kde cim větší stupen tím větší výkon tam je a u brzdy je to 5poloh a 6. je zachrana brzda.Arr je taky trochu zvláštní na jízdní pace zamacknes takovou kouli na zvoleném stupni výkonu jako omezovač pt a pod rychlomerem si s packou tukas bud nahoru nebo dolu pro zvoleni rychlosti.Ovsem co sem slyšel tak na ARR to překračuje ryhlosti pokud to jede z kopce dolu.Takze asi tak no..

20.3.2014 7:13
baran40

Co můžu říct v Bee273 sedím rád,hůř je na tom Bee272,vyspat se tam dá a sedět taky a než do nich nasednu,tak zase sedím v Tornádu a stěžuji si? Ne :D

19.3.2014 22:28
David Javůrek

Si stěžuj, zejtra jedu do Brna a zpátky busem, to je horší než vlak.. :D

19.3.2014 22:10
prejetypes

Mě v tom ty tři hodiny bohatě stačí teda

19.3.2014 22:01
baran40

Na ty Bee,bych si nestěžoval!

19.3.2014 21:47
prejetypes

Pořád lepší šukafon, než to plyšové Bee, co mě tím nutí jezdit co 14 dní.

19.3.2014 21:32
vojaa20

Já s "šukbahnem" musím jezdit každý den, když jsem doma, protože k nám už nic jiného nejezdí... Teď Je to celkem solidní vozítko,když už se zajezdili a dle mého názoru se k tomu i Liberečtí fírové umí chovat. Na výměnách je to někdy problém, jak se kroutí a i ten interiér by šel doladit, protože často vrže. Toto vozidlo bylo navrženo pro svižné rozjezdy a brzdění a nikdo při navrhování nepředpokládal,že se to bude spojovat s něčím jiným jak se stejným strojem takže si myslím, že spojovat to s 810 nebo 814/914 je blbost. K screenu,abych jen nekecal do prázdna, dost se mi to líbí, kompozičně i barevně sladěné u mě za 5*

19.3.2014 21:29 Hodnocení: 5 z 5
velkej423

Jo, chápete to dobře, já jsem sem dával ten paskvil http://trainz.rypi.cz/galerie/zobrazit/2839-os-5310/

19.3.2014 21:12
Ross

Na fotce jsem to viděl s Regionovou i s 810.

19.3.2014 21:08
Pitrs30

model dělá Šmejki, ještě je na tom kus práce.

19.3.2014 21:07
prejetypes

Chápu to dobře, že to u vás jezdí spojené z regionovou?

19.3.2014 21:07
velkej423

No, tady jde o to, že tam máš kombinovaný ovladač a jako na 814 a 854... tam máš to, že tam ťukneš na tlačítko s rychlostí a ono to jede. A v tom je jádro pudla. Když na tom rovnou nastaví 80 a do nějaký půl minuty to dá. Tady u nás to mělo jeden zásadní problém, jak je to rychlé, tak tomu 814/914 nestačila a štrůdl/RegioSpider se trápil, když to jelo s 810 tak to zase moc tlačilo na šukec (ono to i blbě vypadalo na výhybkách, když se to kroutilo...prostě hrůza). No, takže na 840/841 moc dobré vzpomínky nemám, ale interiér a stanoviště nebylo zas tak hrozné, když houkal a nečekali jste to, málem jste se z toho zvuku po...

19.3.2014 21:05
lesanek

Zrovna RS1 bych za šmejd nepovažoval, od roku 96 se jich vyrobilo skoro 500 a pořád je to dobré vozidlo.
A ten prudký rozjezd také musíš umět.

19.3.2014 20:53
David Javůrek

A já myslel, že zrychlení a brzda patří mezi přednosti tohoto vozidla, vždyť to akceleruje jako autobus... :O Sreen dobrej, máš to všechno moc propracovaný :y

Komentář byl upraven

19.3.2014 20:25
velkej423

I ve skutečnosti je to šmejd a fírové, kteří s tím neumí prudce rozjíždějí a brzdí. Kdo tento model urobil?

19.3.2014 20:23
Ales

Mmmmmhm :)

19.3.2014 16:28
micaker2

to vypadá zajímavě až nádherně

Komentář byl upraven

19.3.2014 15:56 Hodnocení: 5 z 5
Komentovat mohou pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.