U napájení

U napájení

U napájení

Poměrně dlouhá tramvajová souprava mezi zastávkami Kostel a Důl Franta. V pozadí je první a jedinná napáječka celé tratě, která byla ještě nedávno parní železnice. Souprava je dlouhá především kvůli dolu-Lidé jedou z nádraží, kde přijiždí spousta lidí a musí přestupovat na tramvaj, jedou na odpolední šichtu. Dříve, než se zavedl elektrický provoz jezdily i rychlíky z okolních měst až k dolu. Po elektrifikaci se kolejiště radikálně změnilo, nádraží zmizela a vznikly znich jen zastávky. Některé nové zastávky byly postaveny.

vezik

Krása

3.4.2013 8:51 Hodnocení: 5 z 5
Smazaný uživatel

Převážně byly vedeny Os z Ostravy Vítkovic na Novou Huť, poté tuším tři páry vlaků z Havířova, které byly později zrušeny a jeden pár vlaků z Opavy Východ.

1.4.2013 13:29
Rongi

Rodiče prarodiče????

1.4.2013 13:28
Smazaný uživatel

Osobní doprava byla ukončena v 98, to jestli dobře počítám, mu bylo 6 (7) let.

1.4.2013 13:27
Rongi

Hlava?vzpomínky? Jinak rossi je to pěkné

1.4.2013 13:22 Hodnocení: 5 z 5
Smazaný uživatel

zdroj?

1.4.2013 13:21
Deraros

Byly to i rychlíky, nebyly však každý rok zavedeny, jezdily ráno tam a odpoledne zpět, osobních vlaků jezdilo více.

1.4.2013 13:19
Smazaný uživatel

to byl osobní vlak, rozhodně ne rychlík

1.4.2013 13:17
mirabak

Jaktak koukám, skoro všichni pochopily do jaké doby je to myšleno, až na jednoho.

1.4.2013 13:15
Deraros

Přímý vlak z Opavy do Vítkovic je nic?

1.4.2013 13:15
Smazaný uživatel

Jaksi si nevybavuji, že by takové vlaky byly vedeny v delších trasách. Většinou z nejbližšího nádraží do areálu závodu, případně po závodě.

1.4.2013 13:13
Deraros

Řekl bych že ani ne, přímé vlaky do fabrik jezdívaly třeba právě u nás, nevidím důvod proč by takový vlak nemohl být rychlík.

1.4.2013 13:11
Smazaný uživatel

teď si odvedl téma úplně někam jinam

1.4.2013 13:07
Ross

Ale vem si dobu kdysi. Když se otevíraly průmysly. Víš kolik po Ostravě jezdívalo vlaků, co vozili dupy zaměstnanců až do fabriky? Na Enháčko jezdil pravidelně vlak, tajak autobusy po celém areálu Enháčka (různé koksovny a válcovny, vždy u vrátnice nastoupila ochranka, zkrontrolovala lidi a pokračovalo se dál do areálu). A Vítkovicích a různých dolech ani nemluvím.

1.4.2013 12:53
Smazaný uživatel

.

Komentář byl upraven

1.4.2013 12:20
Smazaný uživatel

Tak trať přes Jeseníky je poměrně vytížená, to je první věc a druhá je, že většina stanic není cestujícími nikterak využívána (tuším, že mezi Valšovem a Hlubočkami se ani Os moc nedá dostat). A za třetí, rozhodně bych ani jednu z tratí přes Jeseníky nenazval lokální dráhou (jsou vedeny jako tratě celostátního významu).

1.4.2013 12:19
DeltaCZE

V Jeseníkách taky jezdí rychlíky

1.4.2013 12:14
Smazaný uživatel

Tady nejezdí rychlíky ani na docela vytížených tratích, člověk je sem tam rád za nějaký ten spěšňák... Prostě na relativně krátké lokálce by nikdo rychlík neobjednával (zvlášť když na těchto typech tratí jde o to svézt lidi z kdejaké ďury), Sp dejme tomu... Jediná trať, co znám, taková výjimka, je do Luhačovic, kde lze potkat i rychlíky, ale zde to má své opodstatnění.

1.4.2013 12:12
Ross

A proč Marpit? Copak nemůže jet na lokálce rychlík? Který nikde nestojí? Rychlík jezdil v době, kdy žádné tramvaje neexistovali.

Jony: Zeď patří novému dolu.

Mirabak: To mě ani nenapadlo :) Teď mě napadá, že FMA zeď, ale uvidím :)

Děkuji všem :)

1.4.2013 12:06
Dawee

To je pěkné jak cyp, jako vždy :-)

1.4.2013 11:00 Hodnocení: 5 z 5
mirabak

Je to pěkný, zase něco jeného :-) Zkusil bych vyměnit ten plot za cihlový :-)

1.4.2013 10:46 Hodnocení: 5 z 5
Jony

Líbí se mi to :-) Je to něco neobvyklého.Možná bych vyměnil tu zeď za starší ;) Jinak to nemá chybu.

1.4.2013 9:35 Hodnocení: 5 z 5
Smazaný uživatel

s těma rychlíkama jsi to přehnal

1.4.2013 7:59
Komentovat mohou pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.